יואל גמליאל חשף את מספר 4 ברשימה שלו: טלי ווינברג

יואל גמליאל עושה אפס טעויות בריצה לראשות מועצת גדרה בבחירות הקרובות – אחרי שחשף את מספר 2 – עו”ד נחל מאיר אוזלבו ומספר 3 – סהר רווח, כעת חושף גמליאל את מספר 4 – שוב אישה ועוד איזו אישה: טלי ווינברג

יואל גמליאל עושה אפס טעויות בריצה לראשות מועצת גדרה בבחירות הקרובות – אחרי שחשף את מספר 2 – עו”ד נחל מאיר אוזלבו ומספר 3 – סהר רווח, כעת חושף גמליאל את מספר 4 – שוב אישה ועוד איזו אישה: טלי ווינברג.

“אני שמח לבשר כי טלי ווינברג מצטרפת לסיעתי ‘בונים עתיד – גדרה מנצחת’ ותמוקם במקום הרביעי ברשימה למועצה”, ציין גמליאל בגאווה.

טלי, בת 49, נשואה בשנית לזיו ולהם שלושה ילדים (שלו, שלה ושלהם). היא שרתה בחיל הים 25 שנים כקצינת משאבי אנוש ביחידות לוחמות ופרצה דרך עבור נשים נוספות, בין היתר – שרתה כמפקדת פלגת כח אדם בשייטת 13.

לאחר התמודדות ארוכה עם משבר רפואי שפקד אותה, בחרה טלי בעשייה משמעותית בתחום ההתפתחות האישית. כיום, היא מכשירה מאמנים ומנחי NLP, מלווה אנשים בדרך להגשמת חלומם ומרצה בארץ ובעולם בנושאים כגון מנהיגות אישית והכפלת כוח.

כשהתגרשה, עברה מגדרה לעיר ילדותה בצפון, אך לנוכח החיבור ליישוב, לקהילה ולאנשיה – שבה במהרה למושבה.

בשנים האחרונות, טלי יחד עם משפחתה מתנדבים בתחומים רבים ומגוונים בגדרה. עכשיו, היא החליטה לקום ולפעול יחד איתי למען תושבות ותושבי גדרה, כל תושבת ותושב באשר הם.

“אני גאה ושמח לצרף את טלי ווינברג לרשימה האיכותית והמנצחת שלנו – יחד, נעשה ונצליח למען כל תושבות ותושבי גדרה”, הוסיף גמליאל.

זיו ויינברג כתב בחשבון הפיסבוק שלו לאישתו: “גאה בך על ההחלטה לתרום ולהמשיך לקדם את גדרה בשנים הבאות. צוות איכותי בראשותו של ראש המועצה יואל גמליאל”.

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן