יבנה: כיתת הכוננות תסיים את פעילותה, לילדי הגנים לא תהיה שמירה

ראש העיר: “אני פועל, יחד עם ראשי רשויות נוספים, מול פיקוד העורף ומשרד הביטחון, על-מנת להאריך את שירות המילואים של בני המקום”

בימים הקרובים כיתת הכוננות של פיקוד העורף בעיר תסיים את פעילותה, וילדי יבנה לא יזכו לשמירה בגנים – מה שמדיר שינה מההורים שלא מתכוונים לשתוק ויוצאים להפגין!

כיתת הכוננות של פיקוד העורף ‘בני המקום’ (אזרחים בני העיר, שהתגייסו לשירות מילואים בצו 8) שעשתה רעש גדול עם הקמתה וקיבלה את מנת יחסי הציבור שכה הייתה חפצה, כך נראה, מסיימת את תפקידה לאחר שקיבלה הנחיה לעצור את הפעילות שלה – מיום חמישי הקרוב. חבריה התבקשו להחזיר את הנשקים ובשורה התחתונה: ילדי הגנים ביבנה יישארו, ככל הנראה, עם שומרים לא חמושים בכניסה לגנים ובתי הספר. בימים אלה מדובר בהפקרה של ממש.

ואם זה לא מספיק – במקביל החלו לאשר לפועלים מהשטחים לעבוד באתרי הבנייה ברחבי העיר, מה שיצר כאוס וחרדה גדולה בקרב ההורים המתכננים הפגנה ביום שלישי הקרוב בשעה 19:30, ברחוב התורן.

“אסור לתת לדבר כזה לקרות!” קוראים ההורים “זה הזמן שלנו, ההורים, להתאחד על-מנת להגן על ילדינו. הצטרפו אלינו להפגנה!”

מאידך, ראש העיר, רועי גבאי, מודע לכוונת צה”ל לצמצם ולבטל את פעילות בני המקום.

לדבריו, “בשלב זה אין שינוי במדיניות פיקוד העורף ובמדיניות הביטחון היישובי. לצערי, בימים הקרובים צפויה להתקבל החלטה של צה”ל, ברמה כלל-ארצית, בדבר צמצום מספר אנשי המילואים מהיישוב (“בני המקום”) הלוקחים חלק במשימות האבטחה. אני פועל, יחד עם ראשי רשויות נוספים, מול פיקוד העורף ומשרד הביטחון, על-מנת להאריך את שירות המילואים של בני המקום.
במקביל, אנו פועלים לגיוס מאבטחים\ות למוסדות חינוך, תוך ביצוע הכשרה מזורזת במימון העירייה, העסקה מיידית, מענק כספי מיוחד לבעלי תעודת מאבטח ורישיון לנשק, שכר גבוה ותנאים מלאים מהיום הראשון (העסקה ע”י חברת אבטחה) ונשמח להצעות ומועמדים מתאימים“.

עוד הוסיף כבדרך אגב, כי “הדבר כמובן לא פוגע בפעילות משמר העיר וכיתת הכוננות המשטרתית שהקמנו בעיר, והם יהיו, כמובן, זמינים וערוכים למתן מענה, בשיתוף משטרת יבנה”.

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן