טקס קבורת שרידי ספר התורה מתחנת שדרות הישנה

טקס קבורת שרידי ספר התורה שהיה בהיכל הקודש בבית הכנסת בתחנת שדרות הישנה, ביום ה-7.10.23, בו התנהל הקרב על התחנה והיא הוקרסה – התקיים בבית העלמין בעיר שדרות

הטקס התקיים במעמד מפקד מחוז הדרום ניצב אמיר כהן, ראש העיר שדרות מר אלון דוידי, רב העיר, הרב דרור טויל שליט”א, רב משטרת ישראל, נצ”מ רמי ברכיהו, מפקד מחוז תל אביב ניצב פרץ עמר, מפקד מרחב לכיש נצ”מ רועי ולדמן, מפקד תחנת שדרות סנ”צ מידד לביא, רבני בתי הכנסת והקהילות, אזרחים ושוטרים.

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן:

“בבית העלמין בעיר שדרות נקברו 4 שוטרים גיבורים שנפלו שנפלו בקרב ביום שבת חג שמחת תורה, שבעה באוקטובר 2023. היום אנו קוברים כאן את ספר התורה של בית הכנסת של תחנת משטרת שדרות. הספר הזה נטמן כאן בעפר מחמת כבודו וקדושתו, אך ספר התורה שלנו היא תורת חיים.
אחיזתנו בספר הספרים של העם היהודי והשמירה על המורשת והמסורת, היא ששמרה עלינו במשך הדורות והביאה אותנו לאחר אלפי שנות גלות לעצמאות ולהקמת בית לאומי בארצנו הקדושה.
ישראל נמצאת במלחמה ולוחמינו מגינים על ארצנו בכל גבולות הארץ ומחוצה להן. נתפלל כולנו לבורא עולם שישמור ויגן על הלוחמים והשוטרים העומדים על משמר ארצנו.”

רב משטרת ישראל, נצ”מ רמי ברכיהו:

“תפקידם של השוטרים הוא להגן ולשמור, לכבד לעזור ולסייע לתושבי העיר והם פועלים על פי ערכי תורת ישראל, תוך צניעות ויחס לזולת. בבוקר שמחת תורה, נפלו שוטרים ולוחמים בשמירה על תחנת שדרות, שריפת הספר מסמלת את המסר שהשוטרים והתורה הם אחד, ואם שוטרים שהגנו על התחנה נפלו בקרב ההגנה על תושבי העיר, ספר התורה לא יכול להישאר גם הוא בפני עצמו אלא הוא נפל יחד עמם.”

ראש העיר שדרות, אלון דוידי:

“אני מגיע לכאן לבית הלוויות הזה המון שנים. טובי בניה ובנותיה של העיר וחלקם מייסדיה שאנו נאלצים להיפרד מהם ותמיד אני מתרגש מפרידות מחברים, משפחה וקהילה. לא חשבתי בחיי שאטול חלק באירוע כל כך ייחודי כמו שלא חשבתי מעולם שנעבור את זוועות 7.10 שיזכרו ליום קשה מאד של מדינת ישראל שבו גם גילויי גבורה מדהימים. אנחנו מביאים אור לגויים, רווחה לעולם ומוסר. בזכות ספר התורה ומה שכתוב בו אנו אלו שיכולים להתגאות בחיילים שלנו, בשוטרים וכל מי שנוטל חלק במאבק האדיר לביסוסו של עם ישראל ופריחתו”.

 

◼️ לחדשות שדרות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן