טקס הנחת אבן פינה לאשכול מעונות שיקומיים חדש של מרכז מריאן בכרמי גת

טקס מרגש לציון הנחת אבן הפינה לאשכול המעונות השיקומיים ההולך ונבנה התקיים בכרמי גת. המטרה: לתת מענה לפעוטות עד גיל 3 המתמודדים עם מוגבלויות ועיכובים התפתחותיים שונים. המדובר במעון מתקדם שייתן מענה טיפולי ושיקומי מקיף לפעוטות בעירם, ויחסוך מהם ומהוריהם נסיעות יומיומיות מחוץ לעיר, כפי שקורה ברוב הערים בארץ שאין להן מוסדות שיקומיים בשטחן ושאוכלוסיית הילדים עם הצרכים המיוחדים שמתגוררת בהן נאלצת לנסוע מחוצה להן מדי יום כדי לזכות בטיפול מקצועי מתאים.

בטקס המרגש השתתפו ראש העיר אבירם דהרי, סגנית ראש העיר ויו”ר דירקטוריון מרכז מריאן מוריה זגורי, מנכ”לית העיריה רבקה בוזגלו, מנכ”ל מרכז מריאן יואל רחמים, מנהלת האגף לבריאות הציבור מזל שניר, מנהלת אגף הרווחה ברשות רונית זקרי ומנהל השירות לילדים ומתבגרים במשרד הרווחה והביטחון החברתי נחום עידו.

ראש העיר אבירם דהרי אמר בטקס כי “קרית-גת מקדמת את מה שערים גדולות וחזקות ברחבי הארץ עדיין לא קידמו ושילדיהן המיוחדים עדיין מוסעים מחוצה להן יום יום. אנו פועלים בסינרגיה, מגייסים שותפים ועושים את כל המאמצים לתת מענה לילדים ולהורים, פשוט כי מגיע להם. מדובר בילדים והורים שמתמודדים עם אתגרים לא פשוטים ועליהם אנו רוצים להקל. כפי שאתם רואים, בניית אשכול המעונות כבר החלה כי אנחנו מזדרזים לתת את המענים והופכים את התוכניות למעשים בשטח”.

חיזק את דבריו של ראש העיר מנהל השירות לילדים ומתבגרים במשרד הרווחה נחום עידו: “מהיכרותי עם העשייה בכל רחבי הארץ אני יכול להעיד שקריית-גת היא חלוצה שמהווה דוגמה עבור ערים רבות בארץ בכל הקשור לטיפול באוכלוסיית הילדים עם הצרכים המיוחדים ובני משפחותיהם. אנו שמחים לתמוך בעשייה הזו כדי שלילדים האלה יהיה מענה קרוב לבית ושהם לא יצטרכו להיות מוסעים מדי יום למוסדות חינוך מרוחקים”.

סגנית ראש העיר מוריה זגורי המכהנת כיו”ר דירקטוריון מרכז מריאן ומחזיקת תיק כספים ברשות אמרה בטקס: “הילדים עם הצרכים המיוחדים נמצאים בראש סדר העדיפויות שלנו ובלב העשייה. הטקס הזה מרגש בגלל הידיעה שמי שייהנו מהמבנה הזה הם הילדים וההורים המיוחדים שלהם חשוב לנו לסייע, גם מבחינת תשתיות פיזיות וגם מבחינת איכות ומקצועיות הטיפול שניתן על ידי לאורך השנים מצטיין מרכז מריאן במענים הנרחבים והאיכותיים שהוא מעניק לאוכלוסיית הילדים המיוחדים ובני משפחותיהם וההישגים שלו בתחום זה זוכים להכרה ולהערכה בקנה מידה ארצי בזכות המומחיות, הניסיון והמחויבות של הצוותים לילדים ולמשפחות. כל ילד וילדה הם עולם ומלואו וההשקעה בהם בשנות חייהם הראשונות מסייעת להם בצמצום פערים ובמיצוי מלוא הפוטנציאל ההתפתחותי שלהם על אף האתגרים והקשיים האובייקטיביים. זאת השליחות שלנו ואנחנו עושים הכל כדי לבצע אותה על הצד הטוב ביותר”.

מנכ”ל מרכז מריאן יואל רחמים התייחס בדבריו להיבט התפעולי של אשכול המעונות ההולך ונבנה ואמר: “כולנו מתרגשים היום מהמבנה ההולך ונבנה אשר מיליוני שקלים מושקעים בו. אני כבר עסוק בגיוס כוח האדם האיכותי ביותר שיצטרף לאגף הטיפולי המקצועי והמוערך שלנו ושייתן מענה לילדים שיבואו בשערי המעונות הללו. אני כבר רואה בעיני רוחי לא רק את קירות המקום, אלא גם את הציוד והאבזור המקצועי שנכניס לכאן, את העובדים המקצועיים שיעסקו במלאכת הטיפול והשיקום של הפעוטות ואת הנשמה היתרה שתהיה כאן, שזהו למעשה הדבר הכי חשוב ומאפיין את מרכז מריאן על כל עובדיו ומחלקותיו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן