טעים להכיר: הפודטראקים בגני תקווה שאסור לכם לפספס בחול המועד סוכות

בחול המועד הקרוב, הפודטראקים בגני תקווה מציעים לתושבים ולמבקרים חוויה קולינרית בלתי נשכחת, לצד סיפורים מעוררי השראה של בעלי המקום ב-'טראקניה' עורכים אירועי מוזיקה לכבוד חברם הטוב, החטוף עידן שתיוי. הילה, שהחלימה מסרטן השד, מציעה ב-'דלוש'ס' תפריט ייחודי ללא גלוטן לקידום תזונה בריאה וקיימות. זיו מ-'TIMBER' מנסה לתמרן בין ניהול העסק לשירות המילואים ישבנו לשוחח עם בעלי הפודטראקים שסיפרו לנו על אתגרי המלחמה ועל המנות שהם הכי אוהבים

בחול המועד הקרוב, בעלי הפודטראקים בעיר מציעים לתושבי גני תקווה לא רק אוכל מצוין וחוויית אירוח חמימה ונעימה. לקראת השנה החדשה, ישבנו איתם ושמענו מקרוב את הסיפורים שמאחורי הפודטראקים ואת הדרך שבה הם ממשיכים לפעול למרות כל אתגרי המלחמה.

הילה מלמד פתחה את פודטראק "דלוש'ס" בספטמבר השנה, לאחר שהחלימה מסרטן השד, כדי לקדם תזונה בריאה וקיימות. הפודטראק שלה מציע מגוון שייקים, סנדוויצ'ים מיוחדים, ולחמי מחמצת, יחד עם תפריט ללא גלוטן וקפה אורגני בקלייה מקומית. הילה משתפת כי המלחמה פגעה בעסק מכל הבחינות: מגבלות באספקת המצרכים, עליית מחירים, והגיוסים התכופים של עובדי הפודטראק ובני משפחתה למילואים. למרות כל האתגרים הללו, היא ממשיכה לפעול ולהציע לתושבי גני תקווה מקום חם ותומך, שבו גם הקפה וגם השיחה מחזקים אחד את השני.
פודטראק דלוש'ס – שדרות התקווה.

גדי וטובי גדליה פתחו את "הטראקניה" מתוך אהבתם לארח ולחבר אנשים דרך אוכל ומוזיקה. הפודטראק, שפועל מאז מרץ 2023, הפך למוקד קהילתי שבו נפגשים תושבים לערבי תרבות וקונספט עם תפריט המשתנה בהתאם לאירועים. לצערם הרב, חברם הטוב עידן שתיוי, שתרם רבות להפקת ערבי התרבות, נחטף במסיבת הנובה ב-7 באוקטובר, ומאז הם פועלים עם כאב רב לזכרו וממשיכים להחיות את רוחו דרך אירועי המוזיקה. מאז חידוש פעילות "הטראקניה" ביוני 2024, גדי וטובי שואפים לשמר את הערכים שהקים עידן – מפגש, מוזיקה וחיבור חברתי. התפריט המגוון, הכולל מאפים טריים, סלטים, שייקים ומנות מיוחדות, מושך קהל רחב ומייצר חוויות קולינריות בלתי נשכחות. הטראקניה – רחוב הנגב.

זיו רובין, תושב גני תקווה כבר 12 שנים, הקים את פודטראק "TIMBER" במאי האחרון מתוך רצון להעניק לקהילה המקומית חוויה קולינרית ייחודית של כריכים עם בשר מעושן. השם "TIMBER" נבחר כדי לשקף את העשייה והעבודה עם חומרי גלם איכותיים, מתוך תשוקה לאוכל מעושן ומקצועי. זיו מספר שהמקום הוקם בעידוד העירייה והוביל להרחבת המגוון הקולינרי בעיר, שבה לפני כן לא היו פודטראקים נוספים מלבד הטראקניה. זיו מתאר את התקופה האחרונה כמאוד מאתגרת: "המצב הביטחוני והקריאות לימי מילואים מוסיפים לתחושת חוסר הוודאות שאני חווה. אך למרות האתגרים, אני ממשיך לדחוף קדימה ומקווה לימים טובים ושקטים יותר".
פודטראק TIMBER – רחוב דרך הים.

אלירן אדרי פתח את "קפה לידר" בספטמבר 2023, מתוך רצון להציע למבקרי מתחם הספורט של גני תקווה פינה נעימה עם אוכל טעים וקינוחים מיוחדים. עם תפריט עשיר הכולל פיצות, טוסטים, מאפים אישיים וקרפ צרפתי, "קפה לידר" הפך לנקודת עצירה מועדפת עבור מתאמנים והורים שממתינים לילדיהם בחוגים. אלירן מספר על הקשיים שנוצרו בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר, שבהם הפך המקום לתקופה ארוכה לשומם. יחד עם הצוות, הוא שואף להחזיר את החיוך לפנים של כל לקוח, ולייצר עבורם חוויה נוחה ומרגיעה בתוך המציאות הקשה.
פודטראק קפה לידר – רחוב הגליל.

רה"ע גני תקווה, ליזי דלריצ'ה, סיכמה: "אני מברכת על ההתפתחות של כלל הפודטראקים הפועלים בעירנו, במיוחד בתקופה המאתגרת הזו. כל אחד מהעסקים הללו מביא איתו סיפור אישי, חיבור לקהילה ואהבה גדולה לעשייה בתוך העיר. אני מזמינה את כל תושבי גני תקווה להגיע בחול המועד, לתמוך בעסקים המקומיים ולהנות מהטעמים הייחודיים שכל אחד מהפודטראקים מציע."

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות האוכל [מסעדות, מתכונים, מוצרים] לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית גני תקווה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן