טיפול ושדרוג קווי החשמל בגן יבנה  

פגישת עבודה ביוזמת ראש מועצת גן יבנה עם הנהלת מרחב שפלה של חברת החשמל על רע ניתוקי חשמל תכופים

השבוע התקיימה פגישה בין המועצה המקומית גן יבנה לבין הנהלת מרחב שפלה של חברת החשמל בנושא טיפול ושידרוג קווי החשמל בגן יבנה תוך שמירה על אמינות גבוהה לאספקת החשמל ביישוב.

כזכור, בשנה שעברה, המועצה וחברת החשמל קידמו תכנית אסטרטגית אזורית לטיפול באספקת  החשמל באיזור. עם זאת, בחודשיים האחרונים סבלו תושבי גן יבנה מניתוקים והפסקות חשמל חוזרות ונשנות ולכן עלה הצורך לקיים פגישה נוספת עם הנהלת האזור.

בפגישה נכחו ראש המועצה, דרור אהרון, מנכ"ל המועצה, בעלי תפקידים נוספים ומטעם חברת החשמל נכחו אבי אהרוני מנהל מרחב השפלה באגף רשת דן והחוף של חברת החשמל, דורית קזס, עידית סיטרוק, אברהם סער, חיים כהן ומיכאל מאירזון.

הפגישה נפתחה בהתייחסות של חברת החשמל לפנייתו של ראש המועצה בנוגע להפסקות החשמל התכופות שפגעו לאחרונה בתושבי גן יבנה. נציגי  החברה אמרו כי הם מודעים לפגיעה בשגרה בעקבות ההפרעות באספקת החשמל  ופירטו בהרחבה את הפעולות שננקטו לטיפול בנושא –

אבי אהרוני, מנהל מרחב שפלה: ״מבדיקתנו עולה כי התקלות בקו נובעות מריבוי מערכות PV. בימים אלו, מבוצעות עבודות החלפות חוטים בקו וכמו כן מתכננים הכנסה של קו נוסף לאזור. עבודות השיפור הללו ישפרו את אמינות אספקת החשמל בגן יבנה".

עוד  הוסיף ואמר: "נמצאת כאן כלל השדרה הניהולית של מרחב השפלה, אנחנו כאן כדי לחזק את הקשר בינינו. התכנית האסטרטגית שהצגנו בפניכם בפעם שעברה נמשכת גם היום במלוא הכוח, לצערנו חלקה התעכב בשל המלחמה. קיימת תכנית מסודרת לשיפורים, יש לנו תכנית לבנות קווים מקשרים נוספים כדי להוריד עומסים. אנחנו נהיה במעקב ובקשר איתכם על מנת לוודא שזה קורה".

ראש המועצה, אהרון דרור: "אני רוצה להודות לכם על כך שהגעתם הנה כולכם. הפגישה הזו היא קריטית, הן מבחינת המחויבות שלכם לשיפור אספקת החשמל לתושבי גן יבנה והן מבחינת הקשר הישיר שיש לנו אליכם, אל אנשי המקצוע ואל הנהלת החברה. כולי תקווה שהתכניות שאתם מיישמים בתקופה הנוכחית יובילו לשיפור משמעותי בהמשך. עלינו להכין יחד תכנית אסטרטגית לשדרוג מערכת החשמל למשך שנים קדימה בכדי לקחת בחשבון את הגידול והפיתוח של גן יבנה".

 

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות מועצת גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן