חמישה שיגורים נורו מחאן יונס

דיווח על נפילה בחולון • שוטרים וחבלני משטרה של המחוז נמצאים כעת בזירה וסורקים לשם הסרת סיכון לציבור ולטפל במוקד הנפילה. ללא נזק וללא נפגעים עד כה.

דובר צהל מעדכן כעת כי בהמשך להתרעות שהופעלו לפני זמן קצר במרכז הארץ זוהו חמישה שיגורים שחצו ממרחב ח׳אן יונס, זוהו נפילות במרחב, הפרטים בבדיקה.

יש להמשיך ולהישמע להנחיות פיקוד העורף. צה״ל ערוך בהגנה ובהתקפה בגזרות השונות.

עדכון: 2 פצועות הובהלו לבית החולים

בגזרת מועצה אזורית שדות דן, חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שמיר-אסף הרופא, 2 פצועות כבנות 30 במצב קל, עם פציעה מרסיסים. בנוסף בזירות נוספות צוותי מד"א מעניקים טיפול רפואי למספר אנשים שנחבלו קל בדרך למרחב מוגן ונפגעי חרדה.

חובש בכיר במד"א יוסי נאבול סיפר:

"הגענו למקום במהירות וראינו את 2 הפצועות כשהן בהכרה מלאה וסובלות מפציעות קלות מרסיסים. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח ולאחר מכן פינינו אותם באמבולנס מד"א לבית החולים כשמצבם קל. במהלך הטיפול הבנו שאחת מהפצועות הייתה בתוך מבנה והשניה בשטח פתוח בסמוך."

במשטרת ישראל התקבל לפני זמן קצר דיווח על נפילה של פריט יירוט באזור העיר חולון בשטח פתוח.

שוטרים וחבלני משטרה של המחוז נמצאים כעת בזירה וסורקים לשם הסרת סיכון לציבור ולטפל במוקד הנפילה. ללא נזק וללא נפגעים עד כה.

משטרת ישראל ערוכה להגיב במהירות לכל תרחיש ולפעול עם יתר כוחות הביטחון להגנה ושמירה על ביטחונם ושלומם של כל אזרחי מדינת ישראל.

זכרו כי משמעת אזרחית מצילה חיים – יש להישמע להנחיות פיקוד העורף, המשטרה ויתר כוחות הביטחון וההצלה.

המשטרה נמצאת עבורכם במוקד החירום 100 ובמוקד המידע 110. אנו מבקשים מהציבור לשמור על עירנות ולדווח בכל מקרה של חשד כלפי אנשים, רכבים או חפצים חשודים.

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן