חוסל: מפקד גדוד מרכז ג’באליה – אברהים ביארי, ממובילי מתקפת החמאס

צה”ל ושב”כ חיסלו את מפקד גדוד מרכז ג’באליה בארגון הטרור חמאס שהיה ממובילי מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר והיה מעורב בשילוח המחבלים בפיגוע בנמל אשדוד ב-2004

מטוסי קרב של צה”ל, בהכוונה מודיעינית של שב”כ חיסלו לפני זמן קצר את אברהים ביארי, מפקד גדוד מרכז ג’באליה בארגון הטרור חמאס, שהיה ממובילי מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר. בתקיפה נפגעו גם מחבלים רבים של החמאס.

מאז כניסת כוחות צה”ל לרצועת עזה ניהל אברהים ביארי את כלל הלחימה בצפון הרצועה. ביארי היה מעורב בשילוח המחבלים בפיגוע בנמל אשדוד בשנת 2004, בו נרצחו 13 ישראליים, היה אחראי על אכוונת ירי רקטי לעבר ישראל במשך שני עשורים וקידום פיגועים רבים נגד כוחותינו.

החיסול בוצע במסגרת תקיפה נרחבת של מחבלים ותשתיות טרור של גדוד מרכז ג׳באליה, אשר השתלט על מבנים אזרחיים בעיר עזה. התקיפה פגעה קשות בפיקוד והשליטה בגזרה ובהכוונת פעילות טרור נגד כוחות צה״ל הפועלים ברצועה. במסגרת התקיפה חוסלו מחבלים רבים של החמאס. לאחר התקיפה קרסה תשתית צבאית תת קרקעית של החמאס מתחת למבנים אלו.

צה”ל חוזר על קריאתו לתושבי האזור לנוע דרומה לשם הגנתם.

◼️ הצטרפו לקבוצת החדשות של אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

מערכת חדשות 08 מזמינה אתכם להצטרף לקבוצות הרלוונטיות לכם בלבד.

לעדכונים בטלגרם: https://t.me/news08il

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של חדשות אפס שמונה וצרפו חברים | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן