חוטים של תקווה: מיזם מרגש בגני תקווה למען משפחות החטופים

מתנדבות מיזם “סורגות קהילה” הציבו דוכן במתחם צים למכירת עבודות יד, במטרה לתמוך במשפחות החטופים במאבקם הקשה. התוצרים, שיצרו רושם עז, נמכרו במהירות התושבת איילה יהלומי, אחותו של החטוף אוהד יהלומי, הצטרפה למיזם וגייסה אלפי שקלים נוספים

מיזם “סורגות קהילה” התגייס למען משפחות החטופים, בשיתוף עם יחידת ההתנדבות העירונית, סרגו המתנדבות והמתנדבים בובות מצמר והציבו אותן בדוכן במתחם צים, שם הציעו למכירה את התוצרים המרהיבים שהכינו בעצמן. הכספים שנאספו מהאירוע יוקדשו למען משפחות החטופים, שממשיכות להיאבק עבור בני משפחתם שנעדרים.

בין המתנדבות נמצאה איילה יהלומי, תושבת העיר ואחותו של החטוף אוהד יהלומי. איילה, ששמעה על היוזמה דרך הקהילה הליברלית בעיר, הרגשה להגיע לדוכן ולתמוך במיזם. היא נרתמה למאמץ והצטרפה למתנדבות, מה שהוביל לגיוס אלפי שקלים נוספים למען משפחות החטופים. התמיכה שניתנה מהקהילה הייתה משמחת ומחממת את הלב, והדוכן זכה להצלחה רבה.

מיזם “סורגות קהילה” פועל במהלך השבוע במרכז לידר, ומציע סיוע לקבוצות רבות הנמצאות במצוקה. בין הקבוצות שנהנות מהפעילות נמצאים פגים, ילדים חולי סרטן, פצועי צה”ל, משפחות מפונות ועוד. המתנדבות במיזם עוסקות בסריגה עבור כל קבוצה בהתאם לצרכים השונים, ופעילותן מסייעת להעניק תמיכה ותקווה למי שזקוק לה.

הפעילות הזו מדגימה את כוח הסולידריות והאכפתיות של הקהילה, ושואפת להקל על הכאב והקושי של משפחות החטופים. הדוכן במתחם צים היה רק חלק מהמאמץ הרחב שמבצע המיזם, שמביא אור ותקווה במצבים מאתגרים. התמיכה הנרחבת והמיידית שניתנה מהתושבים, יחד עם ההתנדבות המסורה, מוכיחה את רוח הקהילה המחוברת והחזקה בגני תקווה.

רה”ע גני תקווה, ליזי דלריצ’ה סיכמה: “אני גאה לראות את רוח ההתנדבות של הקהילה שלנו, במיוחד במצבים כה קשים. הפעילות הזו מדגימה את כוח הסולידריות והאכפתיות של תושבות ותושבי העיר, ושואפת להקל על הכאב והקושי של משפחות החטופים. אני מצדיעה למתנדבות ולמתנדבים המסורים שלקחו חלק בהליך הסריגה והמכירה. אנחנו נמשיך לסייע למיזם החשוב בכל דרך שנוכל”.

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן