חוטובלי לקאטרוגלוס: "יש לנו סבלנות, הסכסוך שלנו צעיר"

חוטובלי

סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, נועדה עם מקבילה היווני והבהירה כי ישראל תמשיך להתפתח וכי היא אינה לחוצה מהקיפאון מול הפלסטינים.

חוטובלי אשר נפגשה עם סגן שר החוץ היווני יורגוס קאטרוגלוס, במסגרת הפסגה השלישית של קפריסין, יוון וישראל בירושלים, הדגישה את החשיבות הרבה של הפסגה המשולשת ואת שיתוף הפעולה ההדוק בין שלוש המדינות אשר משמש כעוגן של יציבות באזור.

סגנית שר החוץ שיבחה את היחסים המיוחדים בין ישראל ליוון והתייחסה ליוזמה הצרפתית באומרה כי בשנים האחרונות הפלשתינים שינו את הפרדיגמה, בניסיון לבנאם את הסכסוך. בדבריה הדגישה כי על הפלשתינים לקחת אחריות ולהפסיק לזרוק אותה לפתחה של הקהילה הבינלאומית לה תפקיד חשוב בקידום רפורמה במערכת החינוכית הפלשתינית, המושתתת כיום על שנאה.

חוטובלי: "כל עוד הרשות הפלשתינית אינה לוקחת אחריות על חינוך הילדים הפלשתינים, לא יהיה פתרון. יש לנו סבלנות, הסכסוך שלנו צעיר. חלק מהסכסוכים באירופה נפתרו רק לאחר מאות שנים. בינתיים, ישראל תמשיך להתפתח בתחומי הכלכלה והטכנולוגיה ולחתור לפרס הנובל הבא".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן