חודש למתקפת החמאס: מופע שירי תפילה ותקווה ברחובות

בזכות הרוח: עיריית רחובות מציינת היום חודש לטבח הנוראי שאירע ב-7.10.23 במופע שכולו שירי תקווה ותפילה

מופע מרגש וייחודי ברחובות ייערך הערב (שלישי) בהובלת הזמרת המוכשרת הילה בן דוד, תושבת העיר במלאת חודש לטבח הנורא. עיריית רחובות תקיים מופע שירי תפילה ותקווה – “בזכות הרוח”, ביום שלישי, 7.11.23 בשעה 19:00.

במופע המיוחד בן דוד תשיר שירי תפילה ותקווה במטרה לחזק את לבבות התושבים ולתת תקווה ונחמה בימים קשים אלה. המופע ישודר בשידור חי בעמודי הפייסבוק של עיריית רחובות  | המופע מופק על ידי מחלקת ההפקות בחברה העירונית בשיתוף מינהל החינוך בעירייה.

לדברי שלמה טולדו, “לפני שבוע פנתה אלי הזמרת הרחובותית המקסימה- הילה בן דוד והציעה את המופע הנ”ל לעיר רחובות… נרתמתי לסייע להפיק ולהוציא לפועל את משימה החשובה, בימים קשים אלו- להביא מופע תרבותי מחבק, מנחם ומלא תקווה לתושבי העיר… מ”מ ראש העיר זוהר בלום נרתם גם הוא, והפנה אותנו למרחבים המוגנים שבבית הספר אורט, מנהל הקמפוס, אבי סער וסגניתו לאה, סייעו להילה ולי להוציא את הפועל את האירוע אליו יכולים להגיע עד 100 משתתפים שירשמו מראש בלינק שפורסם. כל תושבי רחובות יכלו לצפות במופע שישודר לייב בפיסבוק של העירייה”.

◼️ רחובות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: נתי גולד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן