חודש החינוך ביהוד מונוסון

אמנון סעד, ראש העיר יהוד-מונוסון: ״מערכת החינוך שלנו נמצאת במרכז תשומת הלב העירונית, ואנו רואים בה את הבסיס להצלחתנו בעתיד ולחוסנה של קהילה מתקדמת וחזקה״

עיריית יהוד מונוסון תפתח רשמית את אירועי ״חודש החינוך בעיר״, שייערך השנה בסימן חוסן קהילתי תחת הכותרת “הכוח לצמוח”.

אמנון סעד, ראש העיר יהוד-מונוסון: ״מערכת החינוך שלנו נמצאת במרכז תשומת הלב העירונית, ואנו רואים בה את הבסיס להצלחתנו בעתיד ולחוסנה של קהילה מתקדמת וחזקה״.

במסגרת חודש החינוך יתקיימו מגוון רחב של אירועים חינוכיים, שתכליתם לחזק את תחושת השייכות והחוסן בקרב תושבי העיר, תוך מתן דגש ייחודי על פיתוח אישי וקהילתי של תלמידים, הורים ואנשי חינוך.

מירי אור-גוטפריד, מנהלת אגף חינוך נוער וספורט, מסבירה: ״חודש החינוך הוא חלק ממהלך עירוני כולל, שנועד להעצים את הקהילה המקומית ולספק כלים להתמודדות עם אתגרים אישיים וחברתיים. מציאות חיינו המשתנה מעת לעת, במיוחד בשנים האחרונות, הציבה את צו השעה כצורך מהותי ואנו מגיבים לכך באמצעות תוכניות ופעילויות שונות. זאת גם הסיבה שאנו מפנים זרקור  אל עבר ערכים של חוסן נפשי, חברתי ולאומי, ועומדים על חשיבות התמיכה ההדדית והקשרים החברתיים בקהילה״.

במהלך החודש יתקיימו מספר אירועים בולטים, בהם הרצאות ממרצים בכירים בתחומי החוסן האישי והקהילתי, פעילויות משותפות בבתי הספר, ודיונים מעמיקים על הקשר בין חוסן לבין שייכות קהילתית. אירועים אלו נועדו להעשיר את תושבי העיר, ליצור שיח מעמיק על חוסן, ולהעניק כלים מעשיים לבנייה של קהילה חזקה ומחוברת יותר.

הציבור הרחב מוזמן להשתתף באירועים, ללמוד, לשתף פעולה ולהיות חלק בלתי נפרד מהמאמץ לבניית חוסן ושייכות בעיר. כי יחד, הכוח לצמוח נמצא בכל אחד ואחת מאיתנו.גיל סימנהויז, מנכ״ל העירייה: ״מבקש להודות לכלל צוותי החינוך בעיר – גננות, מורות, תומכות חינוך, מנהלות, מנהלים, מפקחות ומנהלי מחלקות חינוך בעירייה על עבודתם המסורה למען ילדי העיר״.יובב גוניקמן, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק החינוך: ״ברכת הצלחה לכלל העוסקים במלאכה להצבת נושא החוסן בקדמת הבמה, ככלי להשיג את היעדים הבאים שכל אחד מאיתנו שואף אליו ברמה האישית, העירונית והלאומית״.

הצצה לחוברת המציגה את תוכניות העבודה לשנת תשפ״ה באגף החינוך בלחיצה כאן

 

◼️ לחדשות יהוד מונוסון  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית יהוד מונוסון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן