חדש ברמלה: מרכז רפואי מתקדם של מכבי שירותי בריאות נחנך בשכונת נאות שמיר

המרכז הרפואי החדש, גדול ומתקדם, מחליף את המרפאה הוותיקה ברמת דן ומציע מגוון רחב של שירותים רפואיים

בטקס פתיחה רשמי שהתקיים היום ברמלה, חנכה מכבי שירותי בריאות את המרכז הרפואי החדש בשכונת נאות שמיר. האירוע נערך בנוכחות ד”ר רחלי מיזן, ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, אלון שוורין, מנהל מרחב רמלה במכבי, צוות הנהלת המחוז וצוות המרפאה. את האירוע כיבדו בנוכחותם גם כבוד ראש העיר רמלה, מר מיכאל וידל, הגב’ יעל ניסימיאן, מקדמת הבריאות של העיר, ורב העיר יחיאל אבחצירא אשר נתן את ברכתו וקבע את המזוזות במקום.

שכונת נאות שמיר מתאפיינת בכך שכל השירותים הנחוצים לתושביה נמצאים בקרבת הבית – מבתי ספר ועד מכון כושר, וכעת מצטרפים גם שירותי הרפואה של מכבי, הקופה הראשונה אשר פתחה מרפאה חדשה בשכונה ומציעה לתושבי נאות שמיר מגוון שירותי רפואה מתקדמים ממש ליד הבית.

המרכז הרפואי החדש, גדול ומתקדם, מחליף את המרפאה הוותיקה ברמת דן ומציע מגוון רחב של שירותים רפואיים, ביניהם רפואת משפחה, ילדים, נשים, כירורגיה, המטולוגיה, עור, נוירולוגיה, אורולוגיה ואנדוקרינולוגיה. בנוסף, המרפאה כוללת שירותי אחיות ומעבדה, המבטיחים לתושבי השכונה והאזור נוחות מרבית וגישה מהירה לטיפולים רפואיים. בהמשך יתווספו למרפאה שירותים רפואיים נוספים, כאשר החלק הנוסף של המרפאה, שכבר נמצא בתהליך בנייה, יסתיים.

מכבי היא הקופה הראשונה שפתחה מרפאה בשכונת נאות שמיר, צעד המשקף את החיבור החזק בין מכבי לעיר ואת מחויבותה להעניק לתושבי האזור את השירותים הרפואיים המתקדמים ביותר קרוב לביתם. זהו צעד נוסף בפיתוח וחיזוק הקשר בין מכבי לקהילה ברמלה, הכולל שיתופי פעולה חשובים עם העירייה ועם הגופים המקומיים. במסגרת שיתופי פעולה אלו, ניתנות הרצאות לציבור במרכזי יום לאוכלוסיות המגוונות בעיר על ידי צוות המומחים של מכבי – רופאים, עובדים סוציאליים, פיזיותרפיסטים ואחיות – בנושאים כמו מחלות, בטיחות, פעילות ספורטיבית, ריפוי בעיסוק, עיסוי תינוקות, קורסי החייאה ועוד.

ראש העיר רמלה, מר מיכאל וידל, שנכח בטקס הפתיחה, ברך על הפתיחה:
“אני גאה לראות כיצד שכונת נאות שמיר, שכונת הדגל שלנו, ממשיכה להתפתח עם פתיחתו של המרכז הרפואי החדש של מכבי. זהו עוד שירות משמעותי שמתווסף לרשימת השירותים ההולכת וגדלה בשכונה, לטובת התושבים. שיתוף הפעולה עם מכבי מבטיח לתושבי השכונה והאזור גישה לשירותי רפואה מתקדמים ואיכותיים קרוב לבית. אני בטוח שהמרכז החדש ישפר את איכות החיים כאן ויספק מענה רפואי מצוין לתושבים.”

אלון שוורין, מנהל מרחב רמלה במכבי שירותי בריאות, הוסיף:
“פתיחת המרפאה החדשה מהווה צעד נוסף בהתפתחותה של מכבי בעיר בשנה האחרונה. זהו המשך ישיר למרפאה החדשה שפתחנו במרכז הרמבל”ס לפני כשנה ומשתרעת על שטח של כ 3000 מ”ר וכוללת את שירותי כל חברות הבת. המרפאה בנאות שמיר, שכבר החלה לפעול לפני מספר שבועות, פועלת בסטנדרטים הגבוהים ביותר וזוכה לפידבקים מצוינים מהתושבים. היא מאפשרת לנו להמשיך לספק שירותי רפואה מתקדמים ומקצועיים לכל תושבי האזור, להמשיך ולהעמיק את הקשרים המצוינים שלנו עם העירייה ואנו מחויבים להמשיך וללוות את חברינו עם הצוות המסור והמוכר העומד לרשותכם בכל העת.”

 

◼️ לחדשות רמלה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת בריאות ורפואה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ מכבי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן