חג אהבה שמח: מאות באירועי ט”ו באב באופקים

מאות תושבים ואורחים הגיעו בערב ט”ו באב לפסטיבל היין השלישי באופקים, אשר נערך במצודת פטיש.

מאות תושבים ואורחים הגיעו בערב ט”ו באב לפסטיבל היין השלישי באופקים, אשר נערך במצודת פטיש. מלבד יין משגע נהנו המבקרים גם ממשאיות אוכל ודוכני מזון טעים, הרכבי מוזיקה צעירים ואווירה קסומה ורומנטית במצודה. בין היקבים שנכללו באירוע ניתן היה למנות את הר אודם, הרי גליל, רמת הגולן, כרמל פסגות, שילה, בית אל, פורטה 6, רקנאטי, כינור דוד, יוסף, שור, טורא, פאסק, לואיס פסקו, עראק אפרתה, וקוקטייל קאבאלי. 

קדם לפסטיבל הפנינג משפחתי, אשר נערך ללא תשלום בפארק אופקים. האירוע כלל בין היתר פינות הפעלה ויצירה, הצגה לכל המשפחה – “הלב האמיץ”, הכנת עפיפונים ועוד. את האירועים אירגנה מחלקת התרבות של מתנ”ס אופקים, בשיתוף עיריית אופקים, מרכז צעירים אופקים – גולומב 9, משרד התרבות והספורט, הרשות לפיתוח הנגב וקק”ל.

“שמחנו להמשיך את המסורת של קיום פסטיבל היין ופעילויות מגוונות נוספות בחג האהבה – הכל למען התושבים”, אמרה מנהלת מחלקת התרבות במתנ”ס אופקים, עליזה דנינו. “אהבתי לראות את הרשימה הארוכה של היקבים שהשתתפו באירוע, ואת התושבים שהגיעו, טעמו יין משובח ונהנו מהאווירה. ט”ו באב הוא חג משפחתי וכיף שאפשר לחגוג אותו ביחד באירועים משמחים כמו זה”.

“פסטיבל היין היווה הזדמנות נוספת לשלב תרבות, מפגש בין קבוצות וקהילות – יחד עם אווירה צעירה ושמחה”, הוסיף מנהל מתנ”ס אופקים, אלון יעקב. “מדובר בפרי יוזמה משותפת של מחלקת התרבות ומרכז הצעירים – גולומב 9, ואנחנו בטוחים שהמסורת תימשך. אנו מתאימים את האירועים בעיר גם לצעירים ומשלבים בהם בין כלל הקהלים – ואין דרך טובה יותר לכך מפסטיבל יין במקום יפה כמו מצודת פטיש. השילוב המוצלח של הטעמים, האווירה והמקום – ללא ספק עשה את שלו”.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באופקים לחצו כאן

צילום:  דוברות עיריית אופקים. 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן