חבר מועצת יבנה, רועי גבאי הודיע על תמיכתו בגדעון סער

חבר מועצת יבנה, רועי גבאי הודיע כי בכוונתו לתמוך במפלגת "תקווה חדשה" של גדעון סער בבחירות הקרובות. "גדעון הוא אדם עם תבונה, שיקול דעת וניסיון, שהבין שהגיע הזמן לתקווה חדשה".
"החלטתי להיות חלק מהמהלך המנהיגותי, האמיץ והערכי של גדעון סער. גדעון הוא אדם עם תבונה, שיקול דעת וניסיון, שהבין שהגיע הזמן לתקווה חדשה" הודיע גבאי. " שיח מחבר. מאחד. שלם ומכיל; שיח של "מה כן" ו"איך אפשר אחרת";
שמירה על מוסדות השלטון וסמלי המדינה; התמודדות עם מגפת הקורונה והשלכותיה הכלכליות; לקיחת אחריות, חינוך ופיקוח על הגיל הרך מגיל לידה; העברת סמכויות וחיזוק השלטון המקומי; אלה ועוד מייצגים חזון וערכים בהם אני מאמין.
גדעון, יחד עם שותפים הגונים ואיכותיים, ובכללם יפעת שאשא-ביטון המוכשרת, עימה זכיתי אף לעבוד בשנתיים האחרונות, מציגים תקווה לעתיד טוב יותר. אני אוהב את המדינה שלנו, אני משרת את המדינה כקצין במילואים ואני מקדיש את חיי לשירות הציבורי באמונה שלמה שאפשר לשאוף ליותר ולכן גם החלטתי לתמוך ולקחת חלק במהלך שיוכל להביא תקווה חדשה למדינה. בואו תצטרפו אלי להוביל שינוי לתקווה חדשה. מוזמנים לפנות בפרטי או להשאיר הודעה כאן".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן