חבילות נופש עם הופעה: השילוב המושלם בין תרבות ופנאי בירושלים

רשת מלונות אפריקה ישראל יוצאת בשיתוף פעולה עם קבוצת "זאפה" ותשווק חבילות LIVE המשלבות אירוח מפנק במלון VERT ירושלים הכולל זוג כרטיסים להופעות חיות של מיטב האומנים המופיעים בזאפה – גידי גוב, רמי קלינשטיין, מרגול, הטיש הגדול, רינת בר ועוד.

חברת מלונות אפריקה ישראל יוצאת בשיתוף פעולה המשלב את הכל האלמנטים לחופשה מושלמת. שיתוף הפעולה בין מלון VERT ירושלים מבית AFI HOTELS  עם קבוצת הזאפה  – קבוצת המוזיקה והבידור המובילה בישראל המתמחה באירועי LIVE, הינו המשך ישיר לאסטרטגיה של הרשת לייצר חוויה כוללת עבור האורח ומתוך דרישה מהשטח לפעילות משלימה ללינה ובית המלון.

 

אסף בן דב סמנכ"ל שיווק ומכירות מלונות אפריקה ישראל:

"חבילות נופש עם הופעה מייצרות חוויוה ייחודיות לנופש המושלם. חבילות נופש המשלבות הופעות חיות נהפכות לטרנד חם בעולם התיירות. הן לא רק מספקות חוויה תרבותית אמיתית, אלא גם מעניקות פינוק ונוחות מהדרגה הראשונה. במסגרת שיתוף הפעולה אנו רוצים להפוך את מלון VERT ירושלים לבית של חובבי המוסיקה מכל הסוגים המחפש אירוח עם כרטיסים למגוון מופעי מוסיקה".

מלונות אפריקה ישראל המנהלת ובעלת מותגי המלונות VERT, קראון פלזה, פולי, אינדיגו וביי וויו.

 

דוגמה לחבילות – למכירה במגוון בתי המלון:

חבילת "קבלת שבת ירושלמית" במלון VERT -וכרטיסים  למופע של "רינת בר מארחת" בזאפה  19/7-20/7 .

אנו מזמינים אתכם לאירוח מלא חוויות ללינה וארוחת בוקר: מקבלים את הסופ"ש במופע צהרים מרגש לקראת שבת עם רינת בר בזאפה (מופע ביום שישי) בשילוב לילה מפנק במלון VERT ירושלים, וכל מה שיש לעיר השוקקת הזו להציע.

הגעה עצמית לפעילויות השונות. זוג כרטיסים למופע של "רינת בר מארחת": פתיחת דלתות למסעדה ב-12.30, קבלת שבת כולל ההופעה 14.00-16.00.

חבילת "קבלת שבת ירושלמית" במלון VERT -וכרטיסים  למופע של גידי גוב  בזאפה 26/7-27/7.

אנו מזמינים אתכם לאירוח מלא חוויות ללינה וארוחת בוקר: מקבלים את הסופ"ש במופע צהרים מרגש לקראת שבת עם גידי גוב  בזאפה (מופע ביום שישי) בשילוב  לילה מפנק במלון VERT ירושלים, וכל מה שיש לעיר השוקקת הזו להציע.

הגעה עצמית לפעילויות השונות. זוג כרטיסים למופע של "גידי גוב ": פתיחת דלתות למסעדה ב-12.30, קבלת שבת כולל ההופעה 14.00-16.00.

חבילת "קבלת שבת ירושלמית" במלון VERT -וכרטיסים  למופע של רמי קליינשטיין  בזאפה  2/8-3/8.

אנו מזמינים אתכם לאירוח מלא חוויות ללינה וארוחת בוקר : מקבלים את הסופ"ש במופע צהרים מרגש לקראת שבת עם רמי קליינשטיין  בזאפה ( מופע ביום שישי ) בשילוב  לילה מפנק במלון VERT ירושלים, וכל מה שיש לעיר השוקקת הזו להציע.

הגעה עצמית לפעילויות השונות. זוג כרטיסים למופע של "רמי קליינשטיין": פתיחת דלתות למסעדה ב-12.30, קבלת שבת כולל ההופעה 14.00-16.00.

חבילת "קבלת שבת ירושלמית" במלון VERT -וכרטיסים  למופע של מרגול בזאפה 16/8-17/8.

אנו מזמינים אתכם לאירוח מלא חוויות ללינה וארוחת בוקר : מקבלים את הסופ"ש במופע צהרים מרגש לקראת שבת עם מרגול בזאפה ( מופע ביום שישי ) בשילוב  לילה מפנק במלון VERT ירושלים, וכל מה שיש לעיר השוקקת הזו להציע.

הגעה עצמית לפעילויות השונות. זוג כרטיסים למופע של "מרגול": פתיחת דלתות למסעדה ב-12.30, קבלת שבת כולל ההופעה 14.00-16.00.

חבילת "קבלת שבת ירושלמית" במלון VERT -וכרטיסים  למופע הטיש הגדול בזאפה 23/8-24/8.

אנו מזמינים אתכם לאירוח מלא חוויות ללינה וארוחת בוקר: מקבלים את הסופ"ש במופע צהרים מרגש לקראת שבת עם מופע הטיש הגדול המארח את אביבה אבידן ורוחמה רז בזאפה (מופע ביום שישי) בשילוב  לילה מפנק במלון VERT ירושלים, וכל מה שיש לעיר השוקקת הזו להציע.

הגעה עצמית לפעילויות השונות. זוג כרטיסים למופע של "הטיש הגדול": פתיחת דלתות למסעדה ב-12.30, קבלת שבת כולל ההופעה 14.00-16.00.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תיירות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בפתח תקווה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: איה בן עזרי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן