זוהר גוילי מכריזה על מועמדותה לראשות מועצת גדרה

גוילי לא תרוץ לבד, ובימים אלה היא מגבשת את רשימתה, שצפויה להיות מורכבת, בין היתר, מנשים חזקות ומוכרות במושבה, המאמינות שלגוילי הכח לעשות את השינוי שהמושבה צמאה לו

לאחר הפוגה קצרה מהמערכת הפוליטית המקומית, זוהר גוילי חוזרת אל הזירה הפוליטית ומכריזה על מועמדותה לראשות המועצה המקומית גדרה.

גוילי (54), נשואה לשמעון, ולהם שתי בנות – עופרי ודנה, שתיהן עם צרכים מיוחדים, תושבת גדרה ופעילה חברתית, מחזיקה בניסיון ניהולי עשיר בחברות גדולות.

לדבריה, “גדרה גדלה באופן דרמטי בשלוש השנים האחרונות, והגיע הזמן לנהל אותה מתוך חזון ותפיסה ברורים שיאפשרו את המשך הצמיחה, לצד חיזוק הקהילתיות שמהווה חלק מהDNA המקומי”.

בשנים האחרונות, לקחה גוילי חלק בפעילות הפוליטית ביישוב, לאחר שבקדנציה הקודמת שימשה חברת מועצה מטעם סיעת הגדרתים ובעשור אחרון ראש מטה ‘יש עתיד’ במושבה. בימים אלה בונה גוילי את הרשימה שבראשה תעמוד, מתוך אמונה שלגדרה מגיע עתיד אחר, טוב יותר.

“הגיע הזמן לשקיפות, הגיע הזמן לשיתוף ציבור. מדובר בתהליכים שהפכו לחלק מהעשייה הקבועה בערים שכנות ובכלל- בערי ישראל, אבל גדרה נותרה מאחור. אני מאמינה ששקיפות היא המפתח להצלחה, ושהגיע הזמן שקולם של התושבים יישמע בקול רם וברור יותר בתוך העשייה המקומית. המושבה גדלה, הצרכים והרצונות השתנו- ועל ראש המועצה הבא תהיה מוטלת אחריות כבדה- לחזק את הקהילה, לדאוג לחיבור בין השכונות השונות ואופיין, להקפיד על חלוקת משאבים שוויונית שתאפשר השקעה הוגנת בכל אחת מקהילות המושבה, ולוודא שכל תושב ותושבת במושבה ימצאו אותה מתאימה לצרכיהם באופן מדויק. זו עבודה קשה, אבל אפשרית ואני מאמינה שאוכל לעשות זאת על הצד הטוב ביותר”, אומרת גוילי.

גוילי לא תרוץ לבד, ובימים אלה היא מגבשת את רשימתה, שצפויה להיות מורכבת, בין היתר, מנשים חזקות ומוכרות במושבה.

זוהר גוילי, בעלת תואר MBA במינהל עסקים, משמשת כיום כמנכ”ל חברת מדיצ’י מדיקל, המתמחה בייבוא שיווק ומכירה של תרופות, מוצרים ביולוגיים ואביזרים רפואיים ובעבר שימשה בתפקידי ניהול בכירים בחברות נוספות בתחום.

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

צילום: שרית צרפתי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן