זו האישה שפרצה לבית באילת והצילה ערירי שזעק לעזרה

“לאחר מספר דקות הצלחתי להיכנס דרך החלון, ולנגד עיני התגלה בית מוזנח מאוד, מבולגן ולא נקי. המבוגר היה שרוע על הרצפה, מעט מבולבל אבל ענה לשאלותיי. הוא סיפר שאתמול מעד ונפל, ולא יכל לקום מהרצפה ולהזעיק עזרה”

אילת: מתנדבי ידידים הצילו מבוגר ערירי שמעד ונפל בביתו, והיה חשש לשלומו ובריאותו • “אנני רוצה לחשוב מה היה קורה אילו לא היינו מגיעים בזמן”

דיווח במוקד ידידים התקבל אודות גבר כבן 78, המתגורר לבד בביתו ברחוב קדש, ואינו עונה לנסיונות ההתקשרות של קרובי משפחתו.

בדיווח שהתקבל מקרובת משפחה צוין כי קיים חשש לבריאותו.

אנג’ל כהן קדוש – אחראית מתנדבים בסניף, ענתה לקריאה והגיעה למקום. בתום מאמצי פריצה, ובעבודה מקצועית וזהירה, הצליחה להיכנס דרך החלון לבית ולדאוג לשלומו. הוא הועבר לטיפול רפואי של כוחות ההצלה שהוזעקו למקום על ידי מתנדבי ידידים.

אנג’ל כהן קדוש שחזרה: “עם קבלת הדיווח יצאתי לכתובת האירוע. בתחילה לא איתרתי את הבית, ולכן נעזרתי בשכנים שכיוונו אותי אליו. דפקתי על דלת הבית, ואין מענה. לא ויתרתי, והחלטתי לצעוק ולקרוא למבוגר, ואכן הוא ענה לי ואמר שצריך עזרה בדחיפות. במקביל התקשרתי לנתי טויטו, מנהל הסניף, שיקרא לכוחות הצלה ושיטור לכתובת. המשכתי בנסיונות להיכנס לדירה, כיון שחששתי לבריאותו של המבוגר, והחלטתי לפרוץ דרך החלון. התחלתי באמצעות הציוד שברשותי בפעולות הפריצה בזהירות הנדרשת, ובשיקול דעת.

לאחר מספר דקות הצלחתי להיכנס דרך החלון, ולנגד עיני התגלה בית מוזנח מאוד, מבולגן ולא נקי. המבוגר היה שרוע על הרצפה, מעט מבולבל אבל ענה לשאלותיי. הוא סיפר שאתמול מעד ונפל, ולא יכל לקום מהרצפה ולהזעיק עזרה, כשהטלפון שלו במטבח. עזרתי לו לקום ונתתי לו לשתות מים. כוחות הרפואה שהגיעו פינו אותו לבדיקות רפואיות. לשמחתי האירוע הסתיים בטוב, וזו הרגשה נפלאה להציל חיים. אינני רוצה לחשוב מה היה קורה אילו לא היינו מגיעים בזמן”.

כוחות רפואה שהגיעו לביתו של הערירי פינו אותו אל בית החולים, שם אושפז מיום שני וממש ברגעים אלו הוא משתחרר. לדברי נתי טויטו מנהל סניף ידידים באילת, “מתנדבי הסניף דואגים שיעבור למועדון שיקומי”.

זקוקים לחילוץ ולעזרה? התקשרו למוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית

צילום: דוברות ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שמשון משיח
שמשון משיח
1 year ago

גברת קדוש אלופה אמיתית , רק בזכות אנשים כמוך עדיין אנו מרגישים כבני אדם חג שמח לך ולמשפחתך ולאילתים. שזכינו באנשים כמוה

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שמשון משיח
שמשון משיח
1 year ago

גברת קדוש אלופה אמיתית , רק בזכות אנשים כמוך עדיין אנו מרגישים כבני אדם חג שמח לך ולמשפחתך ולאילתים. שזכינו באנשים כמוה

דילוג לתוכן