זו בשורה: פיילוט גלאי רעש בקריית אונו

מחוללת המהפכה – ראש עיריית קריית אונו, מיכל רוזנשיין: “מדובר בבשורה נפלאה לתושבי ותושבות העיר וזהו צעד חשוב לשיפור איכות החיים בעיר”

ברחבי קריית אונו הותקנו בשלושה מוקדים, גלאים מנטרי רעש.

מדובר בפיילוט ראשוני במסגרת פרוייקט “ערים שקטות”, בשיתוף המשרד להגנת הסביבה והמערך הדיגיטל הלאומי, אליו נבחרה קריית אונו מתוקף היותה אחת הערים החלוצות בישראל והמובילות בתחום השמירה על איכות הסביבה.

מחוללת המהפכה – ראש העיר מיכל רוזנשיין:

“מדובר בבשורה נפלאה לתושבי ותושבות העיר וזהו צעד חשוב לשיפור איכות החיים בעיר. תודה לשרה להגנת הסביבה עידית סילמן ולצוות משרדה על היוזמה וכמובן למחלקה לאיכות הסביבה באגף לשיפור פני העיר בקריית אונו, היוזמת כל העת חידושים ופרוייקטים בתחום. לא בכדי נבחרנו על ידי המשרד לאיכות הסביבה להיות אחת מהערים בהן מתקיים הפיילוט”.

הלכה למעשה, גלאי הרעש מקושרים למערכות המידע העירוניות במוקד העירוני ומאפשרים לנטר את רמות הרעש בזמן אמת ולהתריע על חריגות מרמות הרעש המותרות ע”פ החוק. בשלב זה  הותקנו גלאים בפארק רייספלד, בספורטק, במתחם המסחרי ברחוב הדובדבן ובשבועות הקרובים יותקנו עוד שלושה באתרי בניה גדולים בעיר. בשבועות הקרובים תעבור מערכת הניטור תקופת ניסיון ובסיומה תחל המערכת לפעול.

רון מלכה סגן ראש העיר ומחזיק תיק איכות הסביבה בעיריית קריית אונו מסר:

“שמירה על המרחב הציבורי זהו ערך חשוב לא רק בהיבטים של המנעות ממפגעים סביבתיים ושמירה על מרחבים ירוקים. רעש הוא מטרד לכל דבר ואני מקווה שבעזרת גלאי הרעש, נוכל לצמצם ככל הניתן את מטרדי הרעש במרחב הציבורי בעיר”

מעיריית קריית אונו נמסר כי עם הצלחת הפיילוט יותקנו ברחבי העיר גלאים נוספים.

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן