זהו סלוגן הבחירות של רחמים מלול, ראש עיריית רחובות

לאחר שהודיע על הקמת הסיעה העצמאית והעל- מפלגתית “אחדות” ולאחר שחשף את הסקר של מכון הסקרים “מאגר מוחות” בראשות יצחק כץ ולפיו הוא צפוי להמשיך לקדנציה נוספת, היום משיק ראש העיר רחמים מלול את קמפיין סיעת “אחדות”, תחת הסלוגן: “הרבה גוונים, עיר אחת!”

לאחר שהודיע על הקמת הסיעה העצמאית והעל- מפלגתית “אחדות” ולאחר שחשף את הסקר של מכון הסקרים “מאגר מוחות” בראשות יצחק כץ ולפיו הוא צפוי להמשיך לקדנציה נוספת, היום משיק ראש העיר רחמים מלול את קמפיין סיעת “אחדות”, תחת הסלוגן: “הרבה גוונים, עיר אחת!”.

ממטה קמפיין אחדות נמסר: “ראש העירייה רחמים מלול מרגיש כי בעת הזו, אנו נדרשים לנהל את הדיון על עתיד החברה הישראלית מתוך אחדות ואהבת אחים ולשמור על החיים המשותפים ברחובות – שתמיד הייתה סמל לאחדות של כלל חלקי החברה הישראלית”.

בעמוד הפייסבוק שלו אף הוסיף מלול התייחסות לשאר המתמודדים מולו בבחירות ותומכיהם וכתב: “חשוב לתמוך במועמד כזה או אחר, אך צריך לשמור על שיח מכבד ולא לעודד שיח המגביר את הפירוד ואת הריחוק בעם”.

בפוסט הוא מבקש להזכיר כי בסופו של יום “ולאחר שוך ההפגנות אנחנו נפגשים במכולת, בסופר, בגן הציבורי וברחוב ואסור לנו לאבד את השכנות הטובה שהיא פרמטר חשוב באיכות חיינו”.

עוד כתב מלול: “כמובן שגם לי כאזרח במדינת ישראל ישנה דעה בנושא שמאיים לקרוע את החברה שלנו, אך היא אינה רלוונטית כלל וכלל לעניין תפקידי הציבורי. כראש עיר תפקידי להעניק את המרחב הציבורי ולאפשר את השיח באופן שיאפשר לכל אדם או קבוצה להביע את דעתה, במיוחד כאשר אנו עוסקים כיום בנושא כה מהותי לחברה הישראלית”.

“אבקש להבהיר כי בכל הפגנה ולבקשת המשטרה, ניידת של הפיקוח העירוני מתגברת את השוטרים. מטרת הניידת לסייע בהקמת מחסומים קשיחים על מנת שלא תתאפשר כניסת רכבים לשטח ההפגנה וזאת על מנת לשמור על בטיחות המפגינים. בכל מקרה בו נתקלתם בבעיה מצד הפיקוח אתם מוזמנים לפנות אליי ישירות לנייד ואני מתחייב לבדוק ולהשיב בהקדם האפשרי.” ומסר את מספר הטלפון הפרטי שלו.

גורמים במטה הבחירות של “אחדות” מוסיפים: “רשימת הסיעה ופעיליה תכלול נציגים אשר ייצגו את כלל חלקי החברה הישראלית לגווניה כפי שהם מתבטאים בעיר רחובות”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: גיא קרן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן