זה הנתון שעיריית ירושלים גאה בו

יש מי שמקשיב לכם: עיריית ירושלים מציגה גידול ושיפור באיכות המענה לתושבים במסגרת פניות הציבור

עיריית ירושלים פרסמה לאחרונה את דו"ח פניות הציבור לשנת 2023. מהדו"ח, שנערך על ידי הרשות לאיכות השירות בעיריית ירושלים, עולה כי חל גידול בפניות הציבור לעירייה, לצד עליה באחוז הפניות שטופלו ובעמידה במדד השירות שנקבע.

על פי הדו"ח, בשנת 2023 התקבלו 69,766 פניות ציבור המהווים גידול של 3.5% לעומת שנת 2022. נתון זה, מהווה עליה של פי 1.7 בפניות הציבור, לעומת שנת 2019. בעירייה מסבירים את הגידול בפניות הציבור בכך שתושבי העיר מאמינים כי העירייה מהווה כתובת עבורם לטיפול בפניות אלו. הדו"ח מציין כי סך הפניות שטופלו ונענו, עומד על 95% מהפניות, גידול של 5% משנת 2022.

המינהלים המובילים בקבלת וטיפול בפניות ציבור – מינהל תפעול (כ-13.3 אלף פניות) ומינהל חינוך (כ-11 אלף פניות, לעומת כ-9.5 אלף פניות בשנת 2022).

עיריית ירושלים רואה חשיבות רבה במוסד פניות הציבור, המאפשר ערוץ תקשורת ישיר בין התושב לגורמי העירייה השונים. מוסד זה מאפשר למידה אודות הצרכים השונים של תושבי העיר וכן אמצעי לריכוז מאמצים עירוני בסוגיות הרלוונטיות לציבור.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון:

"עיריית ירושלים רואה חשיבות רבה בקשר עם תושבי העיר. מוסד פניות הציבור הוא אחד מהכלים המשמעותיים מהם לומדת העירייה מה הם הצרכים המיידיים והשוטפים של תושבי העיר, להענות להם ולפתור בעיות. כך, ניתן גם לדייק ולמקד את השירות לתושב ולהשקיע את המשאבים הקיימים באופן מיטבי עבור התושב. נמשיך להעניק שירות בלתי מתפשר ולעמוד ביעדי השירות שהצבנו, במטרה לשפר את איכות חייהם של תושבי העיר והמבקרים בה".

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית ירושלים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן