ועדת תכנון ובניה אישרה פה אחד את פרויקט הנדל”ן “פרי פלייס” של היזם אלדד פרי

750 דירות סטודנטים להשכרה ב-3 בניינים

ועדת תכנון ובניה התכנסה הערב (שלישי) ובמרכז הדברים: חברי הועדה אישרו פה אחד את התיקונים לעיצוב האדריכלי שהוגשו על ידי חברת הנדל”ן “פרי נדל”ן” בפרויקט הנדל”ן “פרי פלייס” של היזם אלדד פרי. המשמעות: תוך 30-45 יהיה היתר למרתפים והחברה תוכל לעלות לקרקע.

הדמיה מפרויקט “פרי פלייס”, 750 דירות סטודנטים להשכרה ב-3 בניינים

אלדד פרי מסר בתגובה כי: “אני שמח לשמוע ממך שהוועדה אישרה פה אחד את פרויקט הדגל שלנו, פרי פלייס. משרד האדריכלים טיטו עובד במרץ על תיקון ההערות של מחלקת ההנדסה ומקווים להגיע להיתר לתחילת בניית המרתפים בתוך 45 יום. אני מודה ללקוחותינו הרבים על הבעת האמון ומתכוון להשיב להם על כך במתחם שיהיה מהיפים בארץ ושיהיה האייקון של העיר רחובות”.

לאחרונה החלה חברת פרי נדל”ן לשווק את הבניין השלישי והאחרון בפרויקט ״פרי פלייס״ ברחובות. בפרויקט צפויות 750 דירות להשכרה לסטודנטים. הפרויקט יצא לדרך לפני מספר חודשים לאחרי שפרי נדל״ן מימשה את האופציה לקרקע בשטח של 21 דונם בכניסה הצפונית לעיר רחובות, בפינת הרחובות הרצל ודרך אצ”ל, בסמוך למכון ויצמן, הפקולטה לחקלאות, קרית המדע ולתחנת הרכבת.

במסגרת השיווק של הבניין השלישי מציעה פרי נדל״ן לרוכשי הדירות בפרויקט ״ראש שקט״ של שנה בו מובטח להם לקבל בפרויקט שכ״ד חודשי על פי המחירים הריאליים באיזור. שכר הדירה שיקבלו הרוכשים למשך שנה יעניק להם תשואה שנתית המוערכת בשיעור של כ-6%.

אלדד פרי

מגורי הסטודנטים בפרויקט “פרי פלייס” הם של 2 חדרים בגודל של כ-35-42 מ”ר לכל יח״ד, בתוספת מרפסת של כ- 7 מ”ר, בכ-3 מגדלים בני 24 קומות. המחירים של הדירות סטודנטים בפרויקט הם החל מ-645 אלף שקל, כאשר ההון העצמי הנדרש להשקעה הוא כ-300 אלף שקל בלבד. בנוסף לדירות הסטודנטים יכלול הפרויקט קניון בשטח של 7,500 מ״ר, מרכז קונגרסים ומלון בן 300 חדרים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן