“וואיי, איזה בומים מטורפים במרכז”

פריטי רקטה נחתו בראשון לציון, לא ידוע בשלב זה על נפגעים

אזעקות נשמעו לפני זמן קצר באזור השרון, גוש דן והשפלה – בתל אביב, ראשון לציון, הוד השרון, כפר מל”ל, כפר סבא, רעננה, גבעת חן, רמות השבים, הרצליה וחולון. גולשי חדשות 08, הנמצאים במרכז הארץ היטיבו לתאר את התחושה: “וואיי, איזה בומים מטורפים במרכז”, סיפרו.

בתוך כך, שוטרי תחנת ראשל״צ וחבלני משטרה של מחוז מרכז פועלים כעת על מנת לבודד זירת נפילה וסורקים אחר שרידים ופריטים נוספים לשם הסרת סיכון נוסף לציבור. בשלב זה לא ידוע על נפגעים ולא ידוע על נזק.

בשלב זה לא ידוע על נפגעים. משמעת אזרחית – מצילה חיים אנו קוראים לתושבים להישאר במרחבים המוגנים, להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומרי נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל.

מהחמ״ל העירוני ראשון לציון נמסר:

לפני זמן קצר נשמעה אזעקה בראשון לציון (מזרח ומערב). לאחר סריקות שביצענו בדקות האחרונות – אין דיווח על נפילה ישירה בשטח העיר ואנו ממשיכים בסריקות אחר רסיסים מהיירוט. ללא פגיעות בגוף

כלל צוותי החינוך בבתי הספר, מעונות ובגנים, ערוכים ומוכנים לתפקוד בעת חירום, וכלל הילדים התפנו בזמן ובבטחה למרחבים מוגנים.

המשיכו להישמע להנחיות פיקוד העורף ובזמן אזעקה היכנסו למרחב המוגן תוך דקה וחצי.

לעדכונים בטלגרם: https://t.me/news08il

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של חדשות אפס שמונה וצרפו חברים | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

צילום: רשתות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן