השר אופיר אקוניס ביקר בקריית עקרון: "כאן כדי להמשיך ולקדם את תושבי ותושבות קריית עקרון בעולם המדע"

השר אופיר אקוניס ביקר היום (ראשון) בקריית עקרון. "אני שמח להיות כאן, עם חובב צברי וחברי הטוב אילן ירימי. אני כאן כדי להמשיך ולקדם את תושבי ותושבות קריית עקרון בעולם המדע – לעולם המחר, המדע, הטכנולוגיה, הסייבר, הרובוטיקה, קייטנות הקיץ שלנו וגם לקראת שבוע החלל הישראלי ע"ש אילן רמון", אמר השר והוסיף: "אני שמח על שיתוף הפעולה המרהיב שלנו בשנים האחרונות ומחכה לשיתוף הפעולה בשנים הבאות".

השר אקוניס העניק תשורה לצברי וקריית עקרון. "אני משאיר את הספר המקבץ את כל ההישגים הישראלים במדע וטכנולוגיה בשנים האחרונות, שהשפיעו על העולם. אנחנו משפיעים מקריית עקרון ומשאר היישובים – ומן המדינה שלנו".

ראש מועצת קריית עקרון, חובב צברי: "זו לא פעם ראשונה שהשר אקוניס מבקר בקריית עקרון. אנו זוכים ממנו גם לביקור וגם לדברים טובים כולל קייטנות, מחשבים והמון דברים כמו חוגי מדע שהיו פה בקריית עקרון". לאקוניס אמר: "אתה עושה עבודה נהדרת". לאחר מכן שוחח אקוניס עם עוברי אורח והבטיח שישוב בקרוב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן