השחתת פניה של שני אמין הי”ד: תושב אשדוד נעצר

שני אמין הי”ד נרצחה במתקפת הפתע בשבעה באוקטובר

משטרת ישראל עצרה לחקירה תושב אשדוד, בחשד שהשחית תמונות נשים במקומות שונים בעיר, בהן תמונתה של שני אמין ז”ל שנרצחה ב 7 לאוקטובר.

ראשיתה של חקירת המשטרה בתחנת אשדוד ביום שלישי האחרון, בעקבות דיווח שהתקבל אודות השחתת ציור על מיגונית, לזכרה של שני אמין ז”ל.

שוטרי וחוקרי התחנה, בהם מש”ק המגזר החרדי וחוקרי הזירה הטכנולוגית בשיתוף עם מוקד רואה של עיריית אשדוד, מיד החלו לבצע פעולות חקירה רבות, במהלכן הצליחו בימים האחרונים לחשוף את זהותו של החשוד וכן לאתר מוקדים נוספים בעיר בהם לפי החשד פעל להשחתת פניהן של נשים באמצעות תרסיס צבע.

החשוד, תושב העיר אשדוד כבן 53, נעצר הבוקר בחשד לעבירות של השחתת פני מקרקעין והיזק לרכוש במזיד, והוא נחקר בשעה זו בתחנת המשטרה באשדוד. עם סיום החקירה ובהתאם לממצאיה, יוחלט האם להביאו בפני בימ”ש.

“במשטרת ישראל רואים בחומרה רבה עבירות של השחתה ופגיעה ברכוש ומקרקעין, ובפרט במקרה זה, בו מעבר לעבירה עצמה, הושחת ציור שכל מטרתו להנציח ולזכור את הנרצחים, תוך התעלמות מוחלטת מרגשותיהם של בני המשפחה והציבור”.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: משטרת ישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן