השופט חס על אישתו ההריונית של השב”ח, הכורעת ללדת והשית עליו קנס כספי בלבד

הריונית בחודש התשיעי (צילום: ShutterStock)

דרמה התחוללה בבית משפט השלום ברחובות לאחר שאישתו של שוהה בלתי חוקי, אשר נתפס פעמיים בשטחי המדינה, בכתה במהלך הדיון וככל הנראה השפיעה על תוצאותיו.

הריונית בחודש התשיעי (צילום: ShutterStock)

החשוד נתפס בפעם הראשונה כשהוא ללא אישורי שהייה רלוונטיים. מספר חודשים לאחר מכן הבחין בו השוטר אליאל אסולין ובדק אותו אך שוב לא היו ברשותו אישורי שהייה או עבודה. החשוד נעצר ונפתח נגדו כתב אישום ובו שני סעיפים: התחזות לאחר ושימוש בתעודת זהות מזויפת וכן שהייה בישראל ללא היתר.

כאמור לעיל, אישתו הגיעה עימו אל הדיון שהתקיים בתחילת השבוע בבית המשפט כשהיא בחודש התשיעי להריונה. “אני גרה אצל ההורים שלי בירושלים והוא לא יכול להיכנס אליי, אלא מתי שיש לו דיונים בבית המשפט. מאז החתונה שהתקיימה בשנה שעברה לא ראיתי אותו תקופה ארוכה. זה ההריון הראשון שלי ואני זקוקה לו”. השופט מנחם מזרחי התחשב בעובדה כי האישה כורעת ללדת והשית עליו קנס כספי בסך 7,500 שקלים ומאסר על תנאי למשך שנה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן