הרצאה: כיצד הפנסיה שלנו משפיעה על משבר האקלים

כסף

כולנו מחויבים להפריש כסף לקרן הפנסיה שלנו מדי חודש כדי לדאוג לעתיד שלנו, אך כמה באמת יודעים כיצד כיצד משפיעה קרן הפנסיה גם על עתיד משבר האקלים? לידיעתכם, כספי הפנסיות של רבים מאיתנו  מושקעים בגופים שאינם בהכרח עושים חסד עם הסביבה אלא אף פוגעים בעתיד כולנו. בדיוק בנושא זה: כיצד  הפנסיה שלנו יכולה להשפיע לטובה על משבר האקלים? תתקיים הרצאה,  בחמישי הקרוב, 3/2, 20:30 , ברחבת קן השומר הצעיר. ההרצאה בשיתוף פעולה עם  “פורום כסף נקי”

מהו בעצם “פורום כסף נקי”?  

התאגדות של פעילים, הורים, מורים ומעל 28 ארגוני סביבה,  חברה ומנהלי השקעות הפועלים למען השקעות שלא נותנות יד לפגיעה בסביבה. מרים סולוביי, מנהלת לקוחות בסטרטפ ואחת ממייסדות “פורום כסף נקי” מציינת:  חשוב לי שהפנסיה שלי תבנה עולם טוב לילדים שלי,  ולכן בחרנו להתאגד לפורום מאוחד ולקדם דרישה לניהול כספי החסכונות שלנו.  לא להסתכל רק על שורת רווח קצרת מועד אלא רווח עם מחשבה לטווח ארוך”.  סולוביי מוסיפה: “על מנת לחשוף ציבור רחב ולהעלות את המודעות לנושא אנו מקיימים הרצאה לקהל הרחב שהמטרה הסופית היא לדאוג לטובת העתיד שלנו ושל ילדינו כאן”.

לדברי עידן טל, העומד בראש קן השומר הצעיר: “בשנים האחרונות אנחנו מעלים הילוך בכל הנוגע לחיבור הקהילה בעיר לפעילות חברתית ומיוחדת, ומבחינתנו אך טבעי להעניק תוכן  חינוכי ערכי לכל נער ונערה בעיר, וכמובן להנגיש את המידע לכל תושב ותושבת”.

ההרצאה מותאמת לגילאי 15 ומעלה. מומלץ להגיע בלבוש חם לישיבה בחוץ

כתובת: השומרים 3 רחובות. לשאלות: עידן 052-3754371

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן