זהו הקלף השנתי של שנת תשפ"ד: יום הדין

הקלף שמייצג את שנת תשפ"ד הוא קלף יום הדין שמשתייך לארקאנה הבכירה. תפקידו של הקלף השנתי הוא לא לנחש בעבורינו מה הולך להתרחש בשנה החדשה | זוהי משמעות הקלף השנתי – יום הדין

שלום אנשים יפים

הקלף שמייצג את שנת תשפ"ד הוא קלף יום הדין שמשתייך לארקאנה הבכירה. תפקידו של הקלף השנתי הוא לא לנחש בעבורינו מה הולך להתרחש בשנה החדשה. תפקידו של הקלף השנתי, הוא לתאר בפנינו את הילכי הרוח והאנרגיות שצפויות וכתובות לכולנו בשנה החדשה שנת תשפ"ד ובנוסף ולא פחות חשוב, מעניק לנו הקלף השנתי ידע רב, סגולות טובות וכלים רבים ונוספים שיש בכוחם להראות לנו כיצד יש באפשרותינו לפעול ולהשתמש ברשות הנתונה כדי שנוכל ב"ה להשפיע על מהלך הדברים שקורים וצפויים בשנה זו באופן החיובי ביותר שניתן.. במידה ונשכיל כולנו כאיש אחד לאמץ את ההנחיות שאלוהים מעביר אילנו באמצעות הקלף השנתי נוכל  ב"ה למנוע מעצמנו בעיות רבות ומשברים רבים שרובצים ממש לפתיחנו ומאיימים על השקט והרווחה של כולנו…

קלף יום הדין – ת"ז

מספר הקלף: 20

האות העברית שהקלף זה מייצג: ש' (שן).

ערך גימטרי: 300

ערך מספרי של קלף זה: 3

מספר האות באלף בית: 21

משמעות אסטרולוגית: יסוד האש – כוכב פלוטו.

אסטרולוגיה קבלית: כוכב חמה פועל על הארץ  באמצעות פלוטו.

נתיב העץ החיים הקבלי: נתיב 31 המחבר בין ספירת הוד לספירת מלכות.

המהות של קלף זה מלמדת על כך ששנת תשפ"ד היא שנת הארה, התעוררות, פתיחת עיניים. בשנה זו  מתרחש דבר מה או מאורע משמעותי המשנה את תפיסת עולמנו וחיינו, או את יחסנו לדברים שהקרנו עד עתה. חשוב לדעת שסגירת עיניים וחוסר מודעות או אי רצון לראות את הדברים כפי שהם באמת עשויים להוביל את כולנו למדרון חלקלק של אי סדר ופילוג שאין בהם כול צורך… לכן בשנה זו חשוב להימנע מהטמנת הראש בחול ומהתעלמות עיקשת מהאמת. קלף יום הדין מסמל על מהפך, על התפקחות, שינוי, מצב חדש הנוצר מתוך הארה הבאה מתוך מאורע או פעולה חיצונית, אלוקית כאשר פתאום נפקחות העיניים והאדם מבין שגישתו הקודמת למצב או לסביבה היתה מוטעית. זכרו שהיכולת לשנות את הגישה\התפיסה שלנו לגבי העולם היא בסופו של דבר גם היכולת שלנו לשנות את העולם.

שנת תשפ"ד – שנת הדיבור והבירבור

שנת תשפ"ד היא שנה מאוד ורבאלית, שנה של המון מלל ודיבורים, שיחות ואיומים, הבטחות ומפגשים. שנה שבה התקשורת על שלל ענפיה, ממשיכה להוות גורם רב השפעה, וכוחה אף מתעצם ועולה. שנת תשעפ"ד היא שנה של צחצוח לשנות וצחצוח חרבות והשפעתה של התקשורת על גובה הלהבות ועל סדר היום הציבורי תהה מוחלטת ורבת עוצמה, דבר שיקים עליה מתנגדים שיבקשו לרסן את כוחה שלדעתם חורג מכל פרופורציה.

שנת תשפ"ד – חוק הקארמה, למתק את הדינים

קלף יום הדין סמל על כך ששנה זו היא למעשה מתן של דין וחשבון בין האדם לבין עצמו על פעולותיו ועל הישגיו לכן הוא, הקלף משלים את מעגל הקרמה, על פיו כל אחד מקבל את המגיע לו… כלומר: "אתה עתיד לקצור את שזרעת". חוק זה ידוע גם בתור חוק "סיבה ותוצאה". על פי תפיסה זו של הקארמה מה שאנחנו מוצאים אל היקום הוא מה שנקבל בחזרה ממנו. הניסוח היפה ביותר של של החוק הזה מגיע ממהטמה גנדי שביקש מאנשים: "היה השינוי שאתה מבקש לראות בעולם", כלומר, אם אתה רוצה לחיות בעולם שמח, אוהב, מלא שלום אזי עליך להתנהג בשמחה, באהבה ובשלום. בקלף מופעים אנשים הקמים לתחייה מתוך ארונות מתים. לכן מסמל הקלף על התעוררות של דברים, רגשות או רצונות שהיו מודחקים זמן רב וכעת הגיע שעתם לצאת אל האור.

תשפ"ד- בהיבט הטכנולוגי ומדעי

שנת תשפ"ד היא שנה חיובית בתחום המדע, התכנולוגיה והרפואה. פיתוחים, המצאות ותגליות חדשות יעוררו הדים רבים. במקביל אנו גם נהיה עדים למחיר שאנו משלמים בגין אותם חידושים והמצאות. למשל: אובדן הפרטיות האינטרנט שהוא כלי נהדר, ינוצל לרעה על ידי גורמים שליליים לביצוע פשעי מחשב ובינה מלכותית. רשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר וכדומה, גדלים ומתעצמים ובידיים הלא נכונות הן הופכות כלי מסוכן מאוד, שיוכל לחולל מהומה רבה ונזק רב הן למדינות והן לאדם הפרטי.

תשפ"ד מבחינה ביטחונית- להרוויח שקט שנולד מתוך עוצמתנו

תשפ"ד שנה תוססת ומלאת אירועים ביטחוניים. בשנת תשפ"ד שבאה עלינו בעזרת השם לטובה, הצד הצפוני של המדינה מהווה את מרכז התעניינות. אין זה אומר שמכוון דרום צפוי לנו שקט וגם שם נצטרך לשים עיין אך עדיין ביחס לשנה שחלפה, יהיה עלינו לשים את הדגשים הביטחוניים לכוון גבולה הצפוני של מדינתנו. בכול הקשור לביטחון הפנים, ממליצה התרולוגיה לא להקל ראש בכול הקשור לאויבנו מבית כלומר בשנה הזו קיימת מתיחות רבת משמעות בתוך גבולות המדינה בין אזרחים ששיכים לאותה המדינה אך אינם חולקים דת או קו מחשה משותפים. בשנה זו ניתן לראות שמתעוררת התרגשות לאומית בכול הקשור למגזר הערבי האסלאמי ויש לקחת בחשבון היתקלות ועימותים ביטחוניים בתוך המדינה פנימה ולא רק בשטחים. עימותים אלו הם תולדה של הסלמה כלל עולמית. ורק מאזן אימה יאפשר לנו להרוויח שקט שנולד מתוך עוצמתנו.

סגולה לשנה טובה יותר: החיים לא פשוט "קורים", הם נוצרים מתוך השתתפות פעילה שלנו. יש קשר תמידי בינינו ובין היקום, הן מבפנים ברגשותינו והן מבחוץ בפעולותינו. ביהדות ובקבלה גורסים כי הבריאה אינה אירוע אלא תהליך המתרחש בכל עת וכי האדם תמיד לוקח חלק פעיל במעשה הבריאה של העולם בו הוא חי בכל מחשבה, פעולה ומילה שיוצאת מפיו. הקלף השנתי מזמין אתכם בשנה הזו לוותר על הפחד לאבד. זה הזמן לשחרר ולזרום על מנת שתוכלו להתקדם. ככל שתשתחררו מתלות בחפצים וברכוש, וכן, גם מאנשים,  כך תרגישו יותר את הביטחון הפנימי, זה שאינו תלוי בדבר. השנה אתם מתבקשים להיפתח ללא חשש למצב של נתינה וקבלה. כרגע אתם נצמדים בכול כוחכם למה שאתם חושבים שהוא שייך לכם . היצמדות זו מקבעת אתכם ואינה מאפשרת לכם להתקדם. קלף הקמצן קורא לנו לבחון היטב את הדברים אותם אנחנו שומרים לעצמנו ולא חולקים עם אחרים. אלה לא בהכרח דברים חומריים  אלא גם ידע, אהבה, הקשבה. חשוב לזכור שכשאנחנו אוחזים ולא מרפים האנרגיה תקועה, אין זרימה ואין מקום לחדש להיכנס אל תוך חיינו. ובאמת זו איננה שנה של התחדשות אלא שנה של ניסיון להתייצב ולהגיע לאיזון ולקבל שליטה על המתרחש סביב לנו. השנה חשוב להימנע מקמצנות בכסף, בחפצים, ברגשות, במחמאות ובעשיית מעשים טובים. תקפידו לא להתקמצן במקומות שנכון בעבורכם להשקיע. צאו אל העולם ותתחילו לתת ואז תראו שאתם מתחילים לקבל חזרה מן היקום. זכרו! השקעה במקום הנכון מחזירה תמורה נכונה והשקעה במקום שאיננו נכון, מחזירה וזורה חול בעניים.

הכוונה רוחנית לתשפ"ד: משלי ד23: "מִכָּל מִשְׁמָר נְצֹר לִבֶּךָ, כִּי מִמֶּנּוּ תּוֹצְאוֹת חַיִּים" – והפירוש: האיבר שהכי חשוב לשמור עליו הוא הלב, כי ממנו יוצא הדם הנותן חיים לכל הגוף. לב בלשון המקרא משמעו גם פנימיות, מקום המחשבות והרגשות; גם במשמעות זו הלב הוא האיבר שהכי חשוב לשמור עליו, כי המחשבות והרגשות גורמים להפרשת הורמונים המשפיעים באופן משמעותי על בריאותו של האדם – מחשבות עצבניות ומתוחות עלולות לגרום לחץ דם גבוה ומחלות לב, ומחשבות רגועות ושמחות עשויות לשפר את הבריאות – כי ממנו תוצאות חיים. שנזכה לשנה טוב ומתוקה. שנה של השפעה וחיבור לחיי החיים. ב"ה שנה של שלום ושלווה רעות ואחווה…

מערכת חדשות 08 מזמינה אתכם להצטרף לקבוצות הרלוונטיות לכם בלבד.

רוצים להצטרף לווטסאפ של חדשות אפס שמונה או לצרף חברים? כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

לפי נושאים >>

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-חינוך >> לחצו כאן 

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-אוכל: מתכונים, קולינריה, מסעדות >> לחצו כאן 

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-בריאות ורפואה >> לחצו כאן 

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצוב >> לחצו כאן

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-צרכנות: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? >> לחצו כאן

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-תיירות, תרבות ופנאי >> לחצו כאן

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-רכילות, בידור וברנז’ה >> לחצו כאן

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-תחזיות (מזג אוויר / אסטרולוגיה וכו’) >> לחצו כאן 

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-נדל”ן, כלכלה ועסקים >> לחצו כאן

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-הבמה הפוליטית >> לחצו כאן

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-חדשות מהארץ >> לחצו כאן

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-ביטחוני/חירום >> לחצו כאן

לפי יישובים >>

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת החדשות בדימונה, מצפה רמון וים המלח לחצו כאן 

◼️ חדש! לקבוצת החדשות בנתיבות לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באופקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשקלון לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בגן יבנה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות ביבנה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות במזכרת בתיה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקרית עקרון לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות בנס ציונה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בבאר יעקב לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת החדשות במודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

◼️ חדש! שת”פ עם חדשות 02 בירושלים והסביבה! לעדכוני חדשות בירושלים והסביבה >> לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן