הפריט הפופולארי בגל הפריצות האחרון, לבתים ועסקים: טלוויזיה

טלוויזיה

תושבי רחובות, יש לכם טלוויזיה בבית? תקוו שלא יפרצו לכם לדירה…

הנה נתון מפתיע: שיא גניבות של מכשירי טלוויזיה ואביזרים נלווים בפריצות לבתים ועסקים ברחובות – כך עולה מבדיקה שנעשתה על ידי “רחובות היום” ועוררה גם את תשומת לבם של השוטרים.
apple_tv_2_566474

מכת הפריצות פוקדת שכונות רבות בעיר. כזכור, אם לשני ילדים, תושבת העיר כבת 39 נראתה במצלמות האבטחה של בית אליו פרצה כשהיא שודדת מתוכו פריטים רבים וכרטיסי אשראי, בחודש שעבר, מתוך בית באושיות נגנבו פריטים רבים בהם תכשיטים, הרכב המשפחתי וכלי נשק – אקדח אותו מחזיק בעל הבית.

באותו החודש בתם של דיירים מרחוב מנוחה ונחלה שבה אל ביתה לאחר יום לימודים נוסף, אלא שבשונה מהימים האחרים, גילתה לתדהמתה, שביצעו שוד בבית שהיה הפוך לחלוטין. ימים ספורים קודם התרחשו פריצות למספר בתים בשכונות רחובות ההולנדית ובשכונת כפר גבירול הסמוכה ובנובמבר צעיר פרץ לדירה ברחוב הר צופים, הפך את תכולתה, גנב מספר פריטיםונמלט.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן