הפיראט האדום משיק אתר סחר חדשני

האתר החדש הוקם על פלטפורמה מתקדמת של שופיפיי בהטמעה של חברת גירית, ומאפשר פרסונליזציה והבנת צרכי הלקוח לעומק

‘הפיראט האדום’ הינה רשת הצעצועים השלישית בגודלה בישראל, המונה 33 סניפים בפריסה ארצית מהצפון לדרום, בנוסף, הרשת מפעילה אתר מכירות באינטרנט.

באתר יוצע מגוון ענק של מוצרים למעלה מ-5000 פריטים החל מ: לגו ופליימוביל, כל גיבורי העל, עולם הגלגלים, משחקי חברה, משחקי התפתחות, מכוניות על שלט, עולם הבובות, אומנות ויצירה, לבית ספר ולגן, מתקני חצר ועוד. במחירים ללא תחרות. קטלוג מוצרים רחב ומעודכן, משלוח מהיר לכל הארץ, מערכת תשלומים מאובטחת ושירות לקוחות זמין ומקצועי.

האתר החדש מציע ממשק ידידותי למשתמש, עיצוב מודרני ומערכת חיפוש מתקדמת שמאפשרת ללקוחות למצוא בקלות את המוצרים שהם מחפשים  בין אם מדובר בצעצועים לילדים בכל הגילאים, משחקי קופסה, צעצועי התפתחות, מוצרי פנאי ועוד. כמו כן, הלקוחות ייהנו ממגוון רחב של מבצעים בלעדיים והנחות לרוכשים דרך האתר.

אתר הסחר החדש מוביל את הפיראט האדום לעידן דיגיטלי שבו חווית הקנייה הופכת לנוחה, מהירה ובטוחה יותר. המטרה היא להציע לקהל הלקוחות את הטוב ביותר – מבחר עצום של צעצועים איכותיים, במחירים משתלמים, עם שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר. האתר החדש הוא רק תחילת הדרך בחוויה הדיגיטלית של לקוחות הפיראט האדום.

‘הפיראט האדום’ שמה דגש על בטיחות, איכות ושירות יחד עם מחירים הוגנים ואטרקטיביים.

למידע נוסף, בקרו באתר החדש, לרשימת הסניפים של הפיראט האדום לחצו כאן.

 

◼️ לקבוצת צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: הפיראט האדום

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן