הפועל לוד בכדורגל פתחה את אימוניה ברגל ימין!

חלוץ העבר המצטיין של הפועל פ”ת ונבחרת ישראל, יוסי קקון אשר כונה “העיט”, העביר את אימון הפתיחה של הפועל לוד.

חלוץ העבר המצטיין של הפועל פ”ת ונבחרת ישראל, יוסי קקון אשר כונה “העיט”, העביר את אימון הפתיחה של הפועל לוד. קקון, חבר טוב של מנהל הקבוצה, אופיר רגב, נעתר לבקשתו של רגב, והעביר את האימון הראשון של הפועל לוד, לקראת חזרתה לליגה א’, כחלק ממסע החזרה לצמרת הכדורגל הישראלי

מאמן הכושר של הנבחרות הצעירות של ישראל, יוסי קקון, העביר את האימון הראשון של הקבוצה, בשעה שהמאמן הראשי, אמיר כהן, עושה סקאוטינג בחו”ל. העולה החדשה לליגה א’ דרום פתחה ברגל ימין את האימונים לקראת העונה הבאה, עם 22 שחקנים שנכחו באימון המרגש, שבישר על כך שהפועל לוד יצאה לדרך חדשה-ישנה. 

האימון התקיים ביום רביעי שעבר, בשעה 18:00, במגרש האימונים הסמוך לאצטדיון העירוני. לאחר שיחת מוטיבציה של יוסי קקון, מאמן הכושר של הנבחרות הצעירות, ואופיר רגב, מנהל המועדון, עם סגל הקבוצה, החל אימון פתיחה רשמי ראשון, לקראת פתיחתה של עונת 2023/24. הפועל לוד תפתח את העונה ב-1 בספטמבר, עם משחקי גביע המדינה. גילם הממוצע של השחקנים שנכחו באימון היה סביב ה-21, עובדה המרמזת על בניית קבוצה צעירה וחזקה לטווח ארוך.

קקון, חברו הטוב של אופיר רגב, החדיר בשחקנים הצעירים אמונה, והוא יעבידם קשה, אך בצורה מקצועית ויסודית בחודש הקרוב. באימון לא נכח המאמן אמיר כהן, שעם סיום כנס מאמני הכדורגל השנתי באילת, טס לחו”ל. מי שעוד נכחו באימון היו שלומי ניגאוקר, פסיכולוגית הספורט סיגל רבין ויוסי אברהם, שהגיע כאורח, כמי שאימן בעבר בליגות הללו ומונה לקראת עונת 2023/24 למאמן קבוצת נערים ג’ של בני יהודה. כמובן שגם “האיש החזק” של הפועל לוד, בני רגב היה אף הוא במעמד המרגש.

בין השחקנים הצעירים שהגיעו להתאמן, אפשר היה למצוא את חיים יפרח הוותיק, אשר מגיע כדי לתת מניסיונו, וגם כדי להשרות אווירה טובה בחדרי ההלבשה ועל כר הדשא. עוד נכחו באימון הפתיחה: רון יוסף, שחקנה של עירוני מודיעין לשעבר, דויד מנטייב, גיא סלוצקי, זוהר אדמה, תומר חג’ג’ ושניר אלגלי. נעדר מהאימון, אך די סגור לעונה הקרובה: השוער ג’רמי חאובל, שנמצא בנופש בחו”ל, לאחר שאיבד את אחיו, סמואל, בגיל 27.

המנהל, אופיר רגב, אופטימי

“למרות שביתת השחקנים, בלוד פותחים את עונת 2023/24 ברגל ימין, בעזרת השם”, אמר אופיר רגב, והוסיף: “יוסי קקון, מאמן הכושר של הנבחרות הצעירות, חברי הטוב, יגיע לעזור בחודש הקרוב. כבר ביום שלישי נשחק את משחק האימון הראשון שלנו נגד הפועל כפר שלם. ברביעי, יום למחרת, נשחק מול מ.ס. טירה. מדובר בחבר’ה צעירים ונמרצים, וזו רק ההתחלה. אני מאמין בצעירים”, סיכם רגב.

נאחל להפועל לוד בהצלחה ועלייה לליגה לאומית. ויוה לוד!

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן