הפועל לב ירושלים זכתה באות הנשיא בספורט

מועדון הפועל לב ירושלים כדורסל נשים קיבל את אות הנשיא על עשייה חברתית במלחמה לשנת 2024

אות הנשיא בספורט, ביוזמת עמותת ערכים בספורט ובשיתוף בית הנשיא, הוענק בבית הנשיא. האות ניתן למועדונים מקצועניים בכדורגל (ליגת העל והלאומית), כדורסל (נשים וגברים) על הצטיינות בעשייה ובתרומה חברתית – קהילתית, בסימן מלחמת חרבות ברזל ואירועי ה7.10 ותרומת מרחב הספורט לחיזוק החוסן החברתי.

באירוע שהתקיים בבית הנשיא הגיעו בכירי עולם הספורט, ביניהם: שינו זוארץ, יו”ר ההתאחדות בכדורגל; עמוס פרישמן, יו”ר איגוד הכדורסל; דנה סנדר, יו”ר מינהלת כדורסל נשים; יעקב שחר, הבעלים של מכבי חיפה; אלונה ברקת, הבעלים של הפועל ב”ש; ד”ר נטע אבוגוב יו”ר הפועל לב ירושלים, ח”כ סימון דוידסון, יו”ר ועדת הספורט של הכנסת; מוחמד אבו יונס, יו”ר בני סכנין ועוד.

מועדון הפועל לב ירושלים כדורסל נשים קיבל את אות הנשיא על עשייה חברתית במלחמה לשנת 2024, הזוכים הנוספים הם: אות הוקרה על עשייה חברתית במלחמה- בני יהודה כדורגל, הפועל ירושלים כדורסל גברים, באות הנשיא על הצטיינות בעשייה חברתית קהילתית- מכבי חיפה כדורגל; אות הנשיא ציון לשבח עבור עשייה חברתית קהילתית במסגרת מלחמת חרבות ברזל- בית”ר ירושלים כדורגל, מכבי ת”א כדורגל והפועל ת”א כדורגל;. אות הנשיא להובלת מיזם ייחודי במסגרת “חברות ברזל”-איגוד האופניים וההתאחדות לכדורגל.

נשיא המדינה יצחק הרצוג אמר: במהלך המלחמה מבינים שספורט הוא לעולם לא רק ספורט אלא חוט מקשר לחיים ומקור למצויינות ומסוגלות. כוח מחייה לגוף ולנפש וכוח שבונה קהילה, ושייכות. בביקורים שלנו בקהילות שנפגעו עלה הצורך בספורט וחזרה לשגרה של אימונים ותחרויות ספורט”.

נורית דאבוש, יו”ר ערכים בספורט: “בזכות הספורט הצלחנו בזמנים קשים של מלחמה להגשים חלומות. העוצמה הפנימית והחוסן האישי של העוסקים בספורט סייעו לבנות חוסן קהילתי ולאומי. בתקופה הזאת המילים ערבות הדדית מקבלים משמעות אמיתית. יחד עם בית הנשיא אנחנו אומרים תודה לכל העוסקים במלאכה החשובה, של חיזוק החוסן בקהילות השונות והסיוע לילדים ונוער בתקופה המאתגרת”.

בתאל ג’רבי, מנכ”לית ערכים בספורט, שהנחתה את האירוע, הוסיפה: “אין חולק כי לספורט תפקיד משמעותי בהענקת חוסן ועוצמה לפרט, לקהילה ולחברה גם בשגרה ובטח בשעת חירום זו. אני מודה לכל הקבוצות, שנרתמו בימים לא פשוטים וקידמו מיזמים מרגשים ומעוררי השראה”.

ד״ר נטע אבוגוב, יו”רית הפועל לב ירושלים מסרה כי:” אני רוצה להודות לבית הנשיא ולערכים בספורט על שבחרו בנו. הפועל לב ירושלים מאמין בבניית תשתיות ארוכות טווח לפיתוח החוסן האישי והקהילתי של ילדות, נערות ונשים בכל הגילאים ובכל המיגזרים. בשנה האחרונה המועדון היווה בית למאות שחקניות ומשפחות ונירתם לפעילות לטובת מפונים, משפחות חטופים, משפחות שכולות ועוד. אנו נמשיך לפעול לחיזוק הקהילה ומייחלים להחזרת כל החטופים והחטופות הביתה”.

הפועל לב ירושלים הינו מועדון כדורסל הנשים הגדול ביותר באזור ירושלים הכולל כ700 שחקניות ( 25 קבוצות בבתי ספר- כ350 שחקניות, 8 קבוצות נשים- כ100 שחקניות, 40 שחקניות עם מוגבלויות, 50 שחקניות חרדיות, ו 70 שחקניות מהמגזר הערבי).הפועל לב ירושלים הוא גם המועדון היחידי בארץ שיש לו קבוצת נשים בליגת על, מחלקה צעירה והישגית בליגות הבכירות לנערות, ואקדמיה לכדורסל נערות שפועלת בחוות הנוער הציוני בירושלים.  הצוות המקצועי של המועדון מורכב מנשים כולל היו”רית, המייסדות, המאמנת, המנהלות ועוד. קבוצת הנשים היא מחזיקת גביע המדינה וסגנית אלופת המדינה.

המועדון קם במטרה לבנות פלטפורמה חינוכית, ערכית  ומקצועית לקידום הספורט והעצמת נשים בירושלים וסביבתה. החזון הוא לקדם ילדות, נערות ונשים מכל הגילאים, הרקעים והדתות בעבודה קהילתית, תוך חינוך למצוינות ויצירת ערך בקרב כלל האוכלוסיות ולהציב את ירושלים עיר מובילה בכדורסל הנשים בישראל ומחוצה לו. המועדון פועל במודל הוליסטי. כל ילדה, נערה ואישה יכולה למצוא עצמה בהפועל לב ירושלים ולהתחיל את מעגל החיים – להעביר את הערכים של המועדון לעוד נשים, לבנות ולדור הבא.

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת נשים בלבד לחצו כאן

◼️ לקבוצת ספורט לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: בית הנשיא | בצילום- מימין מיכל הרצוג, הנשיא יצחק בוזי הרצוג, דר נטע אבוגוב, רבקה רוס, נורית דאבוש ואיציק קורנפיין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן