הערב: תיקון ליל 'הושענה רבה' במעמד רבני משפחת פינטו

במהלך הערב יזכו הבאים לברכה אישית וקבלת מטבע לשמירה וברכת פרנסה מכבוד הרה"צ שליט"א. תושבי העיר אשדוד והסביבה מוזמנים.

תיקון ליל 'הושענה רבה' מיוחד יתקיים (היום) שלישי במעמד כבוד הרה"צ רבי יואל משה רפאל פינטו שליט"א

באחד השיעורים אמר כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א, "הושענה רבה זה לילה כראש השנה ויום הכפורים". (היום) שלישי במהלך הערב יזכו הבאים לברכה אישית וקבלת מטבע לשמירה וברכת פרנסה מכבוד הרה"צ שליט"א. תושבי העיר אשדוד והסביבה מוזמנים.

בליל הושענא רבה, רבים נוהגים להישאר ערים בליל הושענא רבה וללמוד בתורה. מנהג נפוץ במיוחד הוא לקרוא את חומש דברים, ולאחר-מכן את כל ספר התהילים. יום הושענא רבה. בזוהר נאמר על יום זה כי "ביום השביעי של חג הסוכות, הוא סוף דין העולם ופתקים יוצאים מבית המלך" – כך פשט האיחול בארמית "פתקא טבא" (פתק טוב)

כאמור, במעמד קדוש של לילה קדוש הרה"צ רבי יואל משה רפאל פינטו שליט"א בנו בכורו וממשיך דרכו של כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א, ובמעמד אחיו הצעיר רבי מאיר אליהו פינטו שליט"א יתקיים לימוד 'ליל הושענה רבה' ברוב עם הדרת מלך בסוכה הגדולה והמפוארת שנבנתה סמוך לבית כ"ק האדמו"ר הרי"ף שליט"א, ברחוב הר ציון 1 באשדוד.

הערב המיוחד יפתח הערב [שלישי, 22/10/24] לקהל הרחב החל מהשעה 20:00 בסעודה כיד המלך.

הרה"צ רבי יואל משה רפאל פינטו שליט"א , בנו וממשיך דרכו של כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א , זוכה לאהדה ציבורית רחבה וזאת בשל בקיאותו הרבה ברזי התורה ויכולתו לקרב לבבות ולסחוף,אחרי שיעורי התורה שלו אלפי חסידים מכל הזרמים. "יש בו, ברה"צ שליט"א , משהו סוחף ומרתק. הגענו לעשרות שיעורים שהוא מעביר בארץ ופשוט כייף גדול לשמוע מדברי חוכמתו וביכולת שלו להעביר את המסר ומוסר ההשכל בגובה העיניים . הוא עושה זאת בחכמה ובענווה והצליח למגנט את כולנו". אמרו חסידיו.

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן