הערב: מרכז הצעירים "הפלטפורמה" יושק בבית העם, בתכנית האמנותית: אדיר מילר

הפלטפורמה

מרכז הצעירים "עתידים" עבר תהליך מיתוג מהותי מחדש והוא ייקרא מעתה "הפלטפורמה". באירוע השקה חגיגי שייערך הערב (רביעי) בבית העם יוצג השם החדש באופן רישמי ובמסגרתו תתקיים הופעת סטנד אפ של אדיר מילר.

עיריית רחובות והחברה העירונית משיקות מחדש את מרכז הצעירים ומציגות תוכנית אסטרטגית ארוכת טווח למען צעירי העיר בגילאי 18-35, זאת בתום תהליך מקיף של מחקר ושיתוף הצעירים בעיר. כחלק מהתוכנית החדשה, העירייה פועלת להקמת קריית צעירים גדולה שתרכז את כל הפעילות הרלוונטית, הקמת חממה עסקית ליזמים צעירים, השקעה ממוקדת בגילאי 30+, יצירת נטוורקינג ועוד.

ראש העיר, רחמים מלול התייחס לשרגון שעובר מרכז הצעירים ואמר כי "על פי הנתונים שבידינו, אוכלוסיית הצעירים ברחובות התרחבה בשנים האחרונות והיא מונה כ-40,000 איש בין הגילאים 18-35. אנו נעשה הכול על מנת להעניק להם את הכלים להצלחה בכל תחום. למענם הכנו תוכנית אסטרטגית ארוכת טווח, אשר מצדיקה את המוניטין שיצאו לעיר רחובות כעיר איכותית המקדמת צעירים בכל מישורי החיים".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הנוער והצעירים, עו"ד מתן דיל הוסיף: "לאחר תהליך למידה יוצא דופן ושיח עם צעירי רחובות אנו גאים להציג את הפלטפורמה מרכז הצעירים של רחובות. את ההחלטות הכי חשובות בחיים הצעירים יקבלו, אנחנו פשוט נהיה שם לצידם ונסייע להם לקבל את ההחלטות האופטימליות".

מרכז הצעירים "עתידים" הוקם לפני כ-11 שנים במטרה להעניק מענה ממוקד לצעירי העיר בגילאי 18-35, בכל הקשור לעתידם המקצועי והאישי. פעילות המרכז גדלה והתרחבה עם השנים ולראייה, בשנה החולפת התקיימו כ-4,000 ייעוצים אישיים במרכז וכ-90 פרויקטים למען צעירי העיר. בנוסף התקיימו 300 סדנאות בתחומים מגוונים והיד עוד נטויה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן