הסכם שכר חדש לעובדי הספארי

ההסכם שיחול על כ-150 עובדי הספארי שברמת גן, כולל שיפור בתנאי השכר, מענק חד-פעמי והשתתפות המעסיק בתקצוב אירועים לעובדים

ההסתדרות, הנהלת הספארי ונציגות העובדים ובאישור הממונה על השכר באוצר,  חתמו לאחרונה על הסכם קיבוצי לעובדי הספארי שיהיה בתוקף עד סוף 2027. במרכז ההסכם, שיחול על כ-150 עובדים, שיפור משמעותי בשכר הבסיס בהתאם לדרגה ומענק חד-פעמי שישולם בשתי פעימות. כמו כן, העובדים הזכאים ייהנו ממענקי חגים בהתאם להעסקתם.

יו”ר הסתדרות המעוף עו”ד גיל בר-טל:

“הספארי הוא מקום עבודה ייחודי: העובדים מועסקים בו בכל ימות השנה, בימי מלחמה ושלום, בדאגה לרווחת החיות ומתוך חשיבותו בהנגשת חוויית הטבע לצעירים ולמבוגרים. העובדים מסורים, בעלי לב רחב ותודעת שירות וחינוך וראויים לכל תגמול. תודה לוועד העובדים, לעופר ימין מההסתדרות במרחב רמת-גן ולעו”ד עוז גולדברג מנהל חטיבת עובדי הרשויות המקומיות בהסתדרות המעוף.”

יו”ר דירקטוריון הספארי רועי ברזילי:

“אני מברך על סיום המו”מ ועל ההבנות שהושגו. הגענו בכוחות משותפים להסכם השכר שמיטיב עם העובדים ומוקיר את עשייתם.”

מנהל חטיבת עובדי הרשויות המקומיות בהסתדרות המעוף עו”ד עוז גולדברג:

“ההסכם הינו תולדה של מו”מ מאומץ שקיימו הצדדים בשנה וחצי האחרונות. בזכות שיתוף פעולה מלא וקונסטרוקטיבי עם הנהלת הספארי, הצלחנו להגיע לחתימה על הסכם קיבוצי מכובד למען העובדים המצוינים של הספארי. כולי תקווה שההסכם החדש אשר מעניק מתנים כלכליים משמעותיים לעובדי הספארי, יסייע בגיוס ושימור העובדים בגוף חשוב זה.”

יו”ר ועד העובדים עופר מטלון:

“אני מברך על ההסכם החדש, ורוצה להודות על שיתוף הפעולה בריא בין העובדים להנהלת הספארי שהניב את התוצאה הטובה הזאת. ההסכם נותן בשורה ומשב רוח חיובית לעובדי הספארי המסורים אשר ציפו לו זמן רב.”

 

◼️ לחדשות רמת גן והסביבה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ד"ר דודו אשחר, הספארי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן