“הנהגת ההורים העירונית ברחובות מאמינה ותומכת בזכותו של כל תלמיד לקבל חינוך שווה לפי צרכיו בכל מוסדות החינוך בעיר”

“הנהגת ההורים העירונית ברחובות מאמינה ותומכת בזכותו של כל תלמיד לקבל חינוך שווה לפי צרכיו בכל מוסדות החינוך בעיר, וזכותו של כל תלמיד לחיות בקהילה ולהיות חלק בלתי נפרד ממנה” –  על הדברים האלו אמונה צופית גולן, יו”ר הנהגת ההורים העירונית ודוברת קהילה נגישה רחובות. את הדברים אמרה גולן בערב הבכורה של ועדת חינוך מיוחד בהנהגת ההורים העירונית, בשיתוף עם קהילה נגישה רחובות, בסימן “הורים למען הורים” שנועדה להנגיש להורי התלמידים בעיר את המידע הנוגע לרפורמת החינוך המיוחד.

עשרות הורים לילדי חינוך מיוחד מרחבי העיר הגיעו למפגש שהתקיים במתנ”ס חוויות שוויץ המדע. את המפגש הובילה עו”ד איילת דיין, מי שהייתה מנהלת אגף קידום זכויות באלו”ט, שהגיעה להרצות ולהסביר בהתנדבות מלאה על ההליך בוועדת הזכאות והאפיון וזכויותיהם של ההורים והתלמידים בהליך זה. עו”ד דיין תיארה להורים מה מצפה להם בוועדות האפיון והזכאות, מהו שאלון הראמ”ה וכיצד מתקבלות החלטות הוועדות, וגם נתנה עצות מעשיות בנוגע להכנה לוועדות.

במהלך ההרצאה ואחריה ניתנה להורים אפשרות לשאול שאלות ולהביע את החששות שלהם. עו”ד איילת דיין וחברי ועדת החינוך המיוחד של הנהגת ההורים העירונית השיבו באריכות ובפרטנות, ואף אספו שאלות ונושאים להמשך דיון למול המתי”א והפיקוח.

לדברי המשתתפים, המפגש הראשון בתוכנית הורים למען הורים היה מפרה מאוד וההורים יצאו ממנו בציפייה לקיומם של מפגשים נוספים בנושא. עוד נמסר כי הנהגת ההורים העירונית וקהילה נגישה רחובות מודות לעו”ד איילת דיין על הרצאתה החשובה ולרשת חוויות על תרומת המקום ומזמינות את כלל ההורים בעיר להשתתף במפגשים הבאים, לשמוע וללמוד על הרפורמה.

“אנחנו בהנהגת ההורים תומכים במאבק הארצי לשינוי המצב הקיים, על מנת לאפשר לכל תלמיד לבחור את המסגרת החינוכית הרצויה לו, תוך מתן המענים הנדרשים. כחלק מפעילות הנהגת ההורים ברחובות, אנו יוזמים סדרה של הרצאות על מנת להנגיש את משמעות התיקון החדש לחוק, ועל מנת לוודא מיצוי זכויות של ההורים והתלמידים. בנוסף, נערוך מעגלי שיח של הורים עם הורים, להיכרות, שיתוף מידע וקירוב לבבות”.

עו”ד אילת דיין: “אני מאמינה שבעקבות המפגש הצלחנו לענות על חלק מהשאלות והחששות של ההורים ברחובות. זאת הייתה הזדמנות לנהל שיח פתוח ללא מגבלות ואני מודה להנהגת ההורים על כך”.

לצפייה במצגת רפורמה בחנ”מ – רחובות לחצו כאן

(צילום: ארנון בן ארי)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן