המשרד לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה מחזק את החוסן הנפשי של האזרחים הוותיקים

המשרד לשוויון חברתי, שאמון על אגף אזרחים ותיקים, פרסם 'קול קורא' לתוכנית 'שעת כושר' – פעילות ספורט לאזרחים ותיקים.

המשרד לשוויון חברתי, שאמון על אגף אזרחים ותיקים, פרסם 'קול קורא' לתוכנית 'שעת כושר' – פעילות ספורט לאזרחים ותיקים. מטרת התוכנית היא – לקדם את רווחתם ואיכות חייהם של האזרחים הוותיקים בישראל. התוכנית מתמקדת בחיזוק החוסן הנפשי, בקידום אורח חיים בריא, בהפגת בדידות ובעידוד מעורבות חברתית.

השרה לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה חה"כ מאי גולן שלחה היום מכתב שבו ראשי הרשויות עודכנו על פרסום 'קול קורא' בעלות כוללת של כ – 5 מיליון ₪ לכלל ראשי הרשויות המקומיות וזאת כדי לסייע לרשויות לפתח עוד תוכניות למען האזרחים הוותיקים.

השרה גולן אמרה: "תכנית 'שעת כושר' מצטרפת לשורת פרויקטים חשובים וחברתיים שאותם מוביל המשרד לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה – המחזקים את מעמדם של האזרחים הוותיקים במדינת ישראל. נמשיך לפעול למען רווחת אוכלוסייה יקרה זו בכל המרץ. זו השליחות שלנו".

באגף אזרחים ותיקים שבמשרד לשוויון חברתי מציינים כי תוכנית 'שעת כושר' היוצאת בעת הזו, תהווה תרומה משמעותית לחוסן נפשי למשתתפי התוכנית, והיא חלק משורה של פרויקטים התורמים לחיזוק מעמדם של האזרחים הוותיקים.

מנכ"לית המשרד לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה, מירב שטרן קוראת לאזרחיות ולאזרחים הוותיקים לקחת חלק בקידום ושיפור איכות חייהם: "אנו מאמינים כי חברה המכבדת ומעצימה את אזרחיה הוותיקים היא חברה חזקה ומלוכדת יותר".

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן