המשטרה מבהירה: “מעולם לא התקבלו תלונות רשמיות בתחנת לוד מצד הנרצחת בנוגע לחשוד”

לרה צינמן, יו”ר ארגון משפחות נרצחים ונרצחות: “אנו מביעים צער עמוק על אובדן חייה של לידר סוויסה יפה ז”ל”

משטרת ישראל התייחסה לטענות לפיהן הכתובת הייתה על הקיר בפרשת הרצח המזעזע של לידר סוויסה יפה בת ה-33 מלוד, עליו פורסם לראשונה בחדשות 08.

לפי המשטרה, “מעולם לא התקבלו תלונות רשמיות בתחנת המשטרה בלוד מצד הקורבן בנוגע לחשוד, לפיכך כל טענה אחרת שגויה! גם בבדיקה שנערכה במערכת מוקד 100 עפ”י כתובת הבניין, נמצא כי הפניה שהוגשה למוקד, עסקה באדם שמכבה אורות בבניין, ללא חשוד וללא כל חשד אחר. לפיכך, הניסיון לייצר מצג שווא של טיפול לקוי, כאמור שגוי וחוטא לאמת.

בתוך כך, ממ”ז מרכז הטיל את החקירה על יל”פ שפלה, בתום הערכת מצב שקיים הסממ”ז. סגן מפקד מחוז מרכז – תנ”צ יאיר חצרוני, שיבח את שוטרי תחנת לוד על מענה מבצעי וחקירתי מהיר, שהביאו למעצרו של החשוד סמוך למועד האירוע, בטרם פגע בנוספים.

לרה צינמן, יו”ר ארגון משפחות נרצחים ונרצחות: “אנו מביעים צער עמוק על אובדן חייה של לידר סוויסה יפה ז”ל. במשך שנים עשרות מעשי רצח בוצעו על ידי בני משפחה או אנשים זרים בעלי הפרעה נפשית. במרבית המקרים בני משפחה של מתמודד הנפש או שכנים התריעו על סכנה ממשית לשלומם, בטחונם ואפילו חייהם, בעקבות איומים, התנכלויות ופגיעה ברכוש ובגוף – אך הרשויות לא שעו לתלונות ולא מנעו את מעשי הרצח.

הארגון שב וקורא לממשלה להטיל פיקוח על מתמודדי נפש אלימים המשתחררים מהאשפוז פסיכיאטרי, ולהקים מנגנון לשיתוף ידע ופעילות בין שירותי בריאות הנפש, שירותי הרווחה והמשטרה. אילו למשטרה היה מידע על כך שמדובר במתמודד נפש בעל מסוכנות גבוהה, אולי היתה מתיחסת אחרת לקריאתה של לידר ז”ל לעזרה. אוזלת יד הזאת מובילה למעשי רצח חוזרים ונשנים, להרס של משפחות שלמות”.

מועד הלוויתה של המנוחה טרם פורסם. משפחתה תשב שבעה בגני אביב, ברחוב התלתן 3.

צילום: שימוש לפ י סעיף 72 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן