המחווה המרגשת בפסטיבל הבירה בגני תקווה: מרימים לחיים לתומר

מאות מתושבי העיר הגיעו בסופ”ש לחגוג בפסטיבל בירה, אוכל ומוזיקה במרכז צים בגני תקווה האירוע כלל הופעות חיות, מבשלות מקומיות ודוכני אוכל מגוונים המשתתפים בפסטיבל לקחו חלק בשירה משותפת והרמת כוס לחיים לכבוד יום הולדתו של תומר נגר הי”ד, שנפל בקרב במוצב כיסופים, ומשפחתו הקימה מבשלת בירה לזכרו

במרכז צים אורבן בגני תקווה התקיים בסופ”ש פסטיבל הבירה שהביא אליו מאות תושבים שהגיעו ליהנות מבירות איכותיות ממבשלות כחול-לבן ודוכני אוכל מגוונים. בין מופעי המוזיקה עלו לבמה הזמרת אסנת הראל ולהקת ‘היטמן’ שהקפיצה את הקהל עם מיטב הלהיטים והצליחה להביא את כל הנוכחים לרחבת הריקודים.

אירוע השיא היה לכבודו של תומר נגר הי”ד, לוחם גיבור שנפל בקרב קשה במוצב כיסופים. במהלך המופע הקדישו לתומר שני שירים והתקיימה הרמת כוסית לכבודו, לצד בני משפחתו. מבשלת הבירה שהוקמה לזכרו של תומר הציגה את הבירות הייחודיות שלה. התושבים והמבקרים עצרו את הכל, הרימו כוס לחיים והקדישו רגע של כבוד לזכרו של תומר, עם המון אהבה ותמיכה למשפחתו שנכחה במקום.

מבשלות נוספות שהשתתפו באירוע היו מבשלת ‘עמק האלה’, שהציגה בירות יצירתיות שנעשו באהבה ובמקצועיות, וחברת ‘יין בשוק’ שהציעה מבחר רחב של בירות מקומיות נוספות. דוכני האוכל המגוונים הוסיפו לאווירה החגיגית ולא השאירו אף אחד רעב. פסטיבל הבירה בגני תקווה הפך לסמל של קהילה שמוקירה את מורשת גיבוריה, ובאותו הזמן גם נהנית ממוזיקה, אוכל טוב ובירה מצוינת. האירוע השאיר את כולם עם תחושת חיבור וקהילתיות חזקה, והזכיר לכולנו את המשמעות של הנצחת הרוח והזיכרון בדרכים יצירתיות ומרגשות.

רה”ע גני תקווה, ליזי דלריצ’ה, סיכמה: “בתוך השנה המורכבת הזו, חשוב שגם נדע לשמוח ולחגוג את החיים, גם עבור אלה שלא איתנו יותר ובמותם ציוו לנו על החיים. הרמת הכוסית לזכרו של תומר מזכירה לנו כמה חשוב להנציח את הגיבורים שלנו בדרכים שהם רצו להיזכר בהם. תומר היה לוחם אמיץ ואיש עם חיוך כובש. הפסטיבל הזה הוא לא רק חגיגה של בירה ומוזיקה, אלא גם חגיגה של החיים והזיכרון. אני גאה בקהילה שלנו שמתכנסת סביב המשפחות השכולות ותומכת בהן. נמשיך להחזיק את זכרו בלבבותינו.”

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית גני תקווה | תמונה ראשית באדיבות המשפחה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן