הכסא של רותם לזכר סמ"ר רותם סהר הדר ז"ל

המחווה המרגשת של חברת סטרטסיס מרחובות וחברת LMI  מנס ציונה

בפברואר האחרון נפל סמ"ר רותם סהר הדר ז"ל, בקרב בדרום עזה. כלוחם ומפקד החוליה הרפואית של כל הגדוד בסיירת צנחנים. רותם לחם באומץ מה-7 באוקטובר. רותם היה אמון על הובלת הצוות הרפואי לחילוצים ולוחמה תחת אש, ועשה זאת עשרות פעמים במהלך המלחמה.

בעת לימודיו בתיכון, רותם, שהיה ידוע בחוש ההומור שלו, כתב על כיסא תלמיד: "הכיסא של רותם", כדי שתמיד יהיה לו מקום לשבת. לאחר מותו, הכיסא בכתב ידו של רותם הועבר למשפחתו.

מספר שבועות לאחר מותו, יצרו בני משפחתו קשר עם חברת מדפסות התלת מימד סטרטסיס מרחובות, על מנת לבדוק האם תוכל לסייע בפרויקט הנצחה מקסים לזכרו. סטרטסיס נרתמה מיד והפרויקט יצא לדרך. צוות מומחי האפליקציות של סטרטסיס סייע בעיצוב המודל, בשיתוף עם חברת LMI  מנס ציונה, הפועלת בשיתוף פעולה צמוד עם סטרטסיס לאורך השנים.

לרגל הנצחתו של רותם, כ-200 מודלים של כסאות מוקטנים הודפסו בתלת מימד, ועליהם הכיתוב "הכסא של רותם", וקוד QR לסריקה המוביל לאתר ההנצחה לזכרו. הכסאות המודפסים נמסרו למשפחה וחולקו לקרובים, השכנים והחברים של רותם, אשר נוהגים להיפגש כל ערב חמישי לזכרו. שם המפגש הוא: "הכיסא של רותם", כדי להדגיש שלנצח, לרותם יהיה מקום אצל כל אוהביו.

רותם היה אח בכור מופלא, חבר נאמן, מצחיק ומלא שמחת חיים. אתלט על חלל, נחוש, צופיפניק שאהב את הארץ וטייל בנופיה ללא הרף. ילד יפה תואר ויפה לב.

בפעם היחידה שרותם יצא הביתה מהלחימה בעזה, הוא הביט על ביתרונות רוחמה הירוקים ואמר להוריו:

"אני כל כך אוהב את הארץ הזו, את הנופים האלה. אני נלחם כדי שאתם תוכלו לחיות כאן!"

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️  לחדשות נס ציונה לחצו כאן

◼️ לקבוצת מועצות אזוריות ומקומיות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: באדיבות המשפחה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן