הכירו את המלאכים מנתניה שהצילו תינוקות מרכב נעול

נתניה: תינוק ופעוט ננעלו בשגגה ברכב וחולצו בשלום על ידי מתנדבי ידידים • "האם קראה לנו מלאכים ואמרה שאנחנו עושים עבודת קודש"

דרמה בנתניה. אתמול (שלישי) בשעה 16:36, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן שנה ופעוט כבן שלוש שננעלו בשגגה ברכב לעיני אימם, ברחוב הפורצים בנתניה.

מתן סימנוק, מוקדן ידידים שענה לשיחה, הזעיק מתנדבים למקום. אוהד בירנבאום, אחראי מתנדבים סניף יוקנעם, נועם לידני ועמוס אור מרום, מתנדבי הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו בזריזות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הילדים בשלום וללא נזק לרכב.

נועם מספר: "במהלך שיחת עבודה שקיימתי בביתי, התקבלה קריאה בקבוצת החירום על תינוק ופעוט שננעלו ברכב בקרבת מקום. דלת הרכב ככל הנראה נסגרה על ידי הרוח והרכב ננעל כשהוא מונע. רצתי מיד לכתובת וחברתי לעמוס שהחל בפעולת החילוץ. יחד עם המתנדב הנוסף שהגיע, פתחנו את הרכב וחילצנו את הילדים בשלום. האם נפעמה ממהירות ההגעה שלנו, קראה לנו מלאכים ואמרה שאנחנו עושים עבודת קודש. תחושת סיפוק אדירה לראות את ההקלה בפניה של האם.״

בידידים שבים ומזכירים להורים לשמור על המפתח בכל יציאה מהרכב, מחשש לנעילה אוטומטית כשהילד בפנים לבדו.

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן