הישג מרשים בתחרות בינלאומית לפרויקט התאורה החדשני והמקורי “דרך האהבה” באילת 

פרויקט התאורה בין עשרת פרויקטים החדשניים והמקוריים שעוצבו בעולם בשנת 2023, ביחד עם פרויקטים מניו יורק, דובאי, נורבגיה, שבדיה, איטליה, גרמניה, דנמרק, רומניה וסין ויזכה לחשיפה בינלאומית.

פרויקט התאורה לאורך כביש האהבה בעיר הדרומית זכה בתחרות בינלאומית

פרויקט התאורה הדקורטיבית לאורך כביש האהבה של אילת המוביל משכונת השחמון לחופה הדרומי של העיר, הוכרז בתחרות בינלאומית בתחום התאורה לערים ומרחבים ציבוריים, כאחד מעשרת הפרויקטים החדשניים והמקוריים שעוצבו בתחום התאורה לערים.

הפרויקט “דרך האהבה” The love way הכולל תאורה בצורת לבבות ורודים והמילים LOVE ואהבה, עוצב ובוצע עבור עיריית אילת על ידי חברת MK Illumination Israel , בהובלת ענת וסיון פרג’ אומני התאורה והצילום. 

כביש האהבה של אילת הצופה כולו לים, נחנך לפני כשנתיים והוא הכביש הראשון המוביל היישר לרצועת החוף הדרומית של אילת. הכביש שנקרא על ידי העירייה “כביש האהבה” ומשתרע לאורך 800 מטרים, מתחיל מכיכר האהבה המציגה את המילה אהבה במגוון שפות ולאורכו הוצבו לפני מספר חודשים שישה פסלי אהבה שפוסלו על ידי אמנים בינלאומיים.

לאלה התווסף כאמור גם פרויקט התאורה אותו עיצבו מעצבי חברת MK Illumination Israel , בהובלת ענת וסיון פרג’ עבור עיריית אילת ותאגיד התיירות של אילת, כולו במוטיבים של אהבה. הפרויקט כולל כ 60 אלמנטים מוארים הפרוסים לאורך הכביש, כולם בצבעים חמים של אהבה, אדום ורוד ולראשונה יוצר אלמנט תאורה בעברית עם המילה “אהבה”. האלמנטים עוצבו ויוצרו תוך התחשבות ברוחות דרומיות ובתנאי מזג האוויר הקיצוניים והחמים של אילת תוך דגש על תאורה עמידה וחסכונית לטווח ארוך.

לדברי החברה, נבחר פרויקט התאורה בין עשרת פרויקטים החדשניים והמקוריים שעוצבו בעולם בשנת 2023, ביחד עם פרויקטים מניו יורק, דובאי, נורבגיה, שבדיה, איטליה, גרמניה, דנמרק, רומניה וסין ויזכה לחשיפה בינלאומית. בנימוקי השופטים נאמר, כי פרויקט “דרך האהבה” הוא רעיון עיצובי חכם ומבריק, שיצר ציון דרך חלומי ואומנותי תוך שילוב של שלושה מוטיבים בשילוב צבעים חדשני ונועז בסימן אהבה בשטח פתוח וייחודי בעיר אילת. צוות השופטים מאמין ש”דרך האהבה” יצולם בעולם הקולנוע כסצנת נהיגה בדרך האהבה ויצוין בעולם התיירות כמשהו שחייב לראות (must see).

בחברה מציינים, כי מדובר בהישג מרגש ומכובד כאשר שלושה פרויקטים שעיצבו השנה בישראל עלו לגמר התחרות, שהתקיימה באוסטריה ונחשבת למובילה בתחום התאורה בעולם. עוד הוסיפו נציגי החברה, כי הם גאים על שיתוף הפעולה הייחודי עם אילת והרצון להביא לעיר חדשנות, אור ותקווה, שממתגים את אילת כאטרקציה תיירותית בינלאומית מוארת.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן                                                                                        

צילום: יוד צילומים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן