היערכות משטרת ישראל לאירועי תחילת השנה האזרחית

משטרת ישראל תפעל לשמירה על ביטחונם ושלומם של כלל אזרחי מדינת ישראל טרם ובמהלך אירועי השנה האזרחית החדשה ותגלה אפס סובלנות כלפי אלימות ומעשי בריונות בכל זמן ומקום

משטרת ישראל השלימה היערכותה לקראת אירועי תחילת השנה האזרחית החדשה שייערכו ברחבי הארץ החל מהיום ועד הלילה שבין ראשון לשני 31.12.2023 – 1.1.2024

לצד פעילות הביטחון השוטף, המשטרה תפעל בכוחות מתוגברים ותגביר את הפעילות המבצעית הגלויה והסמויה, לשמירת ביטחונו ושלומו של הציבור, שמירה על הסדר הציבורי, פיקוח בנושא עמידה בתנאי רישוי עסקים ואכיפת עבירות תנועה חמורות בדגש על נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים ועבירות בריונות בכביש.

במסגרת היערכות משטרתית מיוחדת, מאות שוטרים, לוחמי מג”ב ומתנדבים יתפרסו באופן גלוי וסמוי בהתאם למשימתם ברחבי הערים, בצירים הראשיים, במוקדי הבילוי ובמקומות הומי קהל, הכל במטרה להעניק לציבור שירותי משטרה מיטביים תוך פעילות מניעה ואכיפת פשיעה ואלימות.

משטרת ישראל תפעל לשמירה על ביטחונם ושלומם של כלל אזרחי מדינת ישראל טרם ובמהלך אירועי השנה האזרחית החדשה ותגלה אפס סובלנות כלפי אלימות ומעשי בריונות בכל זמן ומקום, על מנת לאפשר לאזרחי המדינה לבלות בבטחה ולחזור הביתה בשלום.

המשטרה בשיתוף פעולה עם מתנדבים, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, והרשויות יפעלו למניעה ואכיפה של עבירות מכירת אלכוהול לקטינים. כמו כן, בכניסה למוקדי בילוי ובצירים המובילים יציבו בדיקות שכרות לנהגים לפני נהיגה ועמדות הדמיית רכיבה במיקרומוביליטי, ולצד זה יפעילו מחסומים לאכיפה כנגד נהיגה תחת שכרות, עבירות בריונות ועבירות מסכנות חיים.

אנו מזכירים לחוגגים לפעול במשנה זהירות לאור המצב הביטחוני, להישמע להוראות פיקוד העורף ובכל מקרה של התראה להיכנס למרחב מוגן ולהתרחק מכל פריט אמל”ח הנמצא במרחב הציבורי. כמו כן, בכל מקרה של אדם חשוד יש להודיע מיד למשטרה.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן