היסטריה גדולה: התלמיד מברנר נדבק בקורונה; תלמידים ומורים יישארו בבידוד, ההורים בטירוף

הודעה דרמטית  הבוקר (רביעי) נשלחה אל תושבי ברנר מאת צוות ביטחון ברנר, מנהל בית הספר, איציק חולדאי, ראש מועצת ברנר דורון שידלוב, ראש מועצה גן רווה מוני אלימלך וראש מועצה גדרות יוסי קנדלשיין.

“במהלך הלילה הודיע לנו משרד הבריאות כי אחד התלמידים בשכבת כיתות ט’ בתיכון ברנר חולה בנגיף הקורונה. התלמיד בא במגע עם תושב אירוס שחזר מאיטליה בשבוע שעבר” נכתב בהודעה. “לפי הנחיות משרד הבריאות כל מי שבא במגע עם התלמיד נכנס לבידוד – צוות בית הספר פונה בשעה זו בצורה פרטנית לכל אחת ממשפחות התלמידים שעליהם להיכנס לבידוד ומעדכן אותן וזאת לפי הנחיית משרד הבריאות.

היום (רביע) לא יתקיימו לימודים לתלמידי שכבות ט’ בתיכון ברנר, וזאת כדי שנוכל לוודא שהגענו לכל התלמידים הרלוונטיים. הלימודים בשאר השכבות בתיכון כמו גם הלימודים בכל יתר מוסדות החינוך במועצה פועלים כסדרם.

“אנו מבקשים מכם להישמע להוראות משרד הבריאות, המופיעות באתר משרד הבריאות. לכל שאלה נוספת בנושא קורונה ניתן לפנות למוקד משרד הבריאות: *5400.
נמשיך ונעדכן בכל עת במידה ויהיו התפתחויות או שינוי בהנחיות”.

תושבת ברנר סיפרה הבוקר: “יכולה לספר שיש פה מיני היסטריה.. אני תושבת המועצה ויש פה חשש גדול כי הרבה מילדי התיכון הם אחים לילדי יסודי וגנים”.

מנהלת בית הספר, אמירה: “שוחחתי עם חדר מצב של משרד החינוך ועל פי ההנחיות אחים לילדים בשכבה ט’ אשר באו במגע עם הילד שחלה בקורונה, פטורים ברגע זה מבידוד. אי לכך אני מבהירה כי הלימודים בבראשית מתקיימים כרגיל. אנו בקשר עם חדר מצב של משרד החינוך ונעדכן על פי הצורך. בברכת בריאות לכולם, נמשיך לעדכן”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן