הושלמה הפעילות במרחב בית החולים ‘כאמל אדואן’ ששימש כמתחם חמאס בג’באליה

הלוחמים עצרו במרחב כ-90 מחבלים, חלקם השתתפו במתקפה הרצחנית בשבעה באוקטובר. כמו כן, הכוחות השמידו במרחב תשתיות טרור ואיתרו אמצעי לחימה רבים.

בימים האחרונים פעלו כוחות צוות הקרב החטיבתי 460 באוגדה 162 באזור בית חולים ׳כאמל אדואן’ ששימש כמתחם של ארגון הטרור חמאס בג׳באליה.

הלוחמים עצרו במרחב כ-90 מחבלים, חלקם השתתפו במתקפה הרצחנית בשבעה באוקטובר. כמו כן, הכוחות השמידו במרחב תשתיות טרור ואיתרו אמצעי לחימה רבים בינהם, רובים מסוג קלאצ’ניקוב, RPG, מטעני נפץ, ציוד צבאי של כוחות נוח’בה, ציוד טכנולוגי ומסמכים מודיעינים של ארגון הטרור חמאס.

במסגרת הפעילות בתוך בית החולים בה לקחו חלק רכזי שב”כ, חוקרי השטח של יחידה 504 חקרו את העובדים שהודו כי ישנם אמצעי לחימה שהוחבאו במחלקת תינוקות בתוך אינקובטורים, שאמורים לשמש לטיפול בפגים. בתום החקירה כוחות משייטת 13 איתרו אמצעי לחימה, מסמכים מסווגים ואמצעי קשר טקטיים.

הורד תמונה

 

“שייטת 13 הגיעה לטהר את בית חולים ‘כאמל אדואן’ בשכונת ג׳באלייה על מנת לפגוע בתשתיות אויב, לפגוע באויב, לאסוף מודיעין”, הסביר מפקד פלגת הפושטים של שייטת 13, סא”ל א’, “השייטת פעלה כחלק ממאמץ של אוגדה 162 בהובלת צק”ח 460, ויחד עם הגדודים 50 ו-432. בפעילות פגענו באויב בתוך בתי חולים, מצאנו מודיעין שהאויב השאיר בבתי החולים, ומצאנו ידיעות רבות לשימוש שהאויב שהוא עושה במתקני בית החולים למטרותיו”.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן