הושלם שלב נוסף בפרויקט המסילה הרביעית בפרוזדור איילון

הרחבת רצועת הרכבת לארבע מסילות, היא מהלך אסטרטגי משמעותי, עם חשיבה ארוכת טווח, מהלך שמקדם את החיבוריות והקישוריות של רשת הרכבות במדינת ישראל

הלילה זה קרה: הושלם שלב נוסף בפרויקט המסילה הרביעית בפרוזדור איילון

בהנחיית שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא”ל (במיל’) מירי רגב, בשעות הבוקר הושלמו עבודות הסטת התנועה בכביש 1 בקטע גנות – קיבוץ גלויות למיקומו החדש מצפון לנתיבים הקיימים.

העברת התנועה הושלמה בשעות הבוקר המוקדמות לשני הכיוונים והיא כוללת בנוסף גם את הנתיב המהיר ונתיב תחבורה ציבורית בין קיבוץ גלויות עד גנות ובהמשך עד למחלף חבד.

מטרת השלמת שלב זה תאפשר התחלת העבודות להנחת מסילה 3+4, לקיבולת בת ארבע מסילות.

מנכ״ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים משה בן זקן:

“הרחבת רצועת הרכבת לארבע מסילות, היא מהלך אסטרטגי משמעותי, עם חשיבה ארוכת טווח, מהלך שמקדם את החיבוריות והקישוריות של רשת הרכבות במדינת ישראל. עבודות הנחת המסילות החדשות הינן אבן דרך משמעותית שלאחריהן כלל האזרחים יהנו מרכבת נוחה ומהירה יותר. בהנחיית השרה רגב אנו פועלים ללא לאות, לשפר ולייעל את התחבורה הציבורית בכל רחבי המדינה, במטרה לעודד מעבר לתחבורה ציבורית, מה שיסייע בהורדת הגודש בכבישים והפחתת זיהום אוויר”.

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – תחבורה, תיירות ותעופה לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: נתיבי ישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן