אלה בעלי התפקידים החדשים במערכת החינוך ברחובות

למערכת החינוך ברחובות הצטרפו 7 מנהלות ומנהלים חדשים בבתי הספר היסודיים והעל יסודיים ניצני המדע, בן צבי, נועם בנות, חטיבת הביניים אמי”ת המר, ברנקו וייס, נתיבות משה ובארי בשדה. ואלו הם >>

למערכת החינוך ברחובות הצטרפו 7 מנהלות ומנהלים חדשים בבתי הספר היסודיים והעל יסודיים ניצני המדע, בן צבי, נועם בנות, חטיבת הביניים אמי”ת המר, ברנקו וייס, נתיבות משה ובארי בשדה. ואלו הם >>

לימור מליחי בן ניריה – מנהלת ניצני המדע

השכלה: תואר ראשון ושני בחינוך מיוחד, תעודת הוראה- מורה מוסמכת בכירה, לימודי תעודה בתחום ייעוץ ארגוני, ניהול הדרכה ופסיכולוגיה חיובית. לימודי הסמכה כמורה מאבחנת דידקטית.

ניסיון: 27 שנות וותק וניסיון בהוראה בחינוך הרגיל והמיוחד, 15 שנים בריכוז תחום השילוב, החינוך המיוחד ומערך המסייע, 5 שנות ותק כסגנית, מורת מתי”א ומנחה בקו קבוצות תלמידים, 3 שנים בתחום אבחנות פסיכיאטריות במתי”א ר”ן. ניסיון של שנה כמורת מתי”א בתחום  ASD במתי”א רג”ב. בן ניריה חינכה כיתות במשך כעשור ו-7 מתוכן בכיתת לקויי למידה.  

חזון: לימור מאמינה שכל באי בית הספר צריכים להרגיש בטוחים, אהובים ויכולים. לדעתה, חשוב וצריך לתת כלים, לחזק ולסמוך על הצוות החינוכי שביכולתו לייצר אקלים מיטבי תוך שיתוף פעולה עם ההורים, התלמידות והתלמידים. לימור מאמינה בשיתוף פעולה תוך הקשבה ושיח מכבד וכי למילים יש כוח. כאשר ההורים, התלמידים והצוות פועלים יחד נוכל להמשיך להצעיד את בית הספר להצלחה.

 פטריסיה שמעוני כהן – מנהלת בן צבי

השכלה: תואר שני במדעי החינוך וניהול מערכות חינוך, בעלת תעודה בתוכנית הכשרת מנהלים של מכון “אבני ראשה ב”מכללת אחווה”.

ניסיון: בעלת ניסיון עשיר במגוון תפקידים במשרד החינוך, בין היתר: מדריכה מחוזית בחינוך חברתי ערכי, יועצת ארגונית במערכות חינוך, מנהלת בית ספר “בן גוריון ” בעיר רמלה  בתפקידה האחרון שימשה כרפרנטית ארצית בתוכנית מיל”ת של משרד החינוך.

חזון: תפיסתה החינוכית מבוססת על האמונה שאנשים לרוב ישכחו את מה שנאמר להם אך לעולם לא ישכחו כיצד גרמו להם להרגיש. פטריסיה  מאמינה שההון האנושי הוא אבן הראשה של ביה”ס ולכן חשוב לה להעצים אותו, לגרום לו להגיע בכל יום מאושר לביה”ס ומאמינה שהתחושות הללו יחלחלו וישפיעו על התלמידים והקהילה כולה. פטריסיה מאמינה כי העוצמה היא בהקשבה והיא זו שתיצור אמון, תקשורת חיובית ושיתופי פעולה. לדעתה לאחר שהבסיס החיובי קיים ניתן להתחיל ליישם פדגוגיה מיטבית איכותית, חדשנית וליצור שותפויות גמישות. השאיפה שלה היא לראות את בוגרות ובוגרי בית הספר יוצאים עם ארגז כלים, מצוידים באינטליגנציות שונות, ידע, מיומנויות, ערכים, מצוינות והעצמה אישית.

נעם טחן – מנהל חטיבת הביניים אמי”ת המר

השכלה:  בוגר תואר שני בהיסטוריה של המזרח התיכון מאוניברסיטת תל אביב ובוגר מחזור א’ של תוכנית ‘אמיר’ להכשרת מנהלים של רשת אמי”ת.

ניסיון:  נעם שירת  בקבע כקצין מודיעין והשתחרר לפני 11 שנים כדי לעסוק בחינוך. בשנים האחרונות לימד בבית הספר ‘אמי”ת י’ באשדוד, במגוון תפקידים (רכז שכבה, רכז מערכת, רכז מכינה ומחנך).

חזון: נעם מאמין ביצירת סביבה לימודית בטוחה ומגוונת, הנותנת מענה לצרכים הרגשיים והפדגוגיים השונים של הלומדים, תוך פיתוח תחושת מסוגלות אמיתית ורצון להביא לידי מיצוי את יכולותיו של כל תלמיד. כל זאת תוך מתן דגש על חינוך ערכי למעורבות, לסבלנות וסובלנות, לציונות, אהבת הארץ, הכרת הארץ והחברה הישראלית והכוונה לשירות משמעותי.  לצד זאת, גיבוש ופיתוח צוות חינוכי מקצועי, בעל תחושת שייכות וחזון, מתוך הבנה שתהליכי למידה וחינוך מיטביים מתרחשים בסביבה מצמיחה ומתפתחת שבה איש הצוות מרגיש שייך ומחובר.

איילת כהן גבריאלי – נועם בנותהשכלה: תואר שני בייעוץ חינוכי

ניסיון: מחנכת בבי”ס נועם בנות רחובות, מחנכת ומובילת מסלול מדרשה באולפנת צביה באשקלון.

חזון:  השאיפה של איילת היא לראות כל תלמידה כעולם ומלואו ולהעצים את החיבור שלה לארץ ישראל. איילת מתכוונת לעודד כל תלמידה לגלות ולהכיר את הכוחות הרבים הטמונים בה, לחזק את השאיפה להתפתחות אישית, תורנית, ערכית ולימודית. כחלק מתוכניתה של איילת היא מתכננת להשקיע בפיתוח מיומנויות התואמות את היכולות של כל תלמידה, במטרה להעניק לה כלים להתקדם ולהתפתח, ולכוון אותה לעשיה משמעותית המעצימה ומחזקת אותה. איילת רוצה להמשיך בדרכו של בית הספר, להוביל את התלמידות להישגים ולשמור על ייחודיותו המשפחתית והאוהבת.

מלכי שיניין – מנהלת בית הספר נתיבות משה

השכלה: תואר ראשון בתנ”ך וחינוך, קורס הכשרת מנהלים. בוגרת תוכנית הכשרה להובלת שינוי ומדיניות -דיפלומטיה וממשל באוניברסיטת רייכמן בהרצליה.

ניסיון: מלכי עסקה בעשורים האחרונים במגוון רחב של פעילות בתחומי החינוך והניהול תוך התמקצעות בפדגוגיה חדשנית וריכוז פרויקטים חינוכיים.

חזון: מלכי מאמינה בהקניית כלים ללמידה, לפיתוח יכולות ומיצוי פוטנציאל מקסימלי של כל ילד וילדה. מלכי רואה חשיבות בהטמעת חינוך איכותי להנחלת מסורת יהודית וערכים בשילוב רמה לימודית מקצועית, מיטבית וחדשנית בסביבה לימודית נעימה ותומכת, תוך יצירת אקלים חברתי עשיר בשיח נינוח ומכבד.

צחי וילנר – מנהל ברנקו וייס

השכלה: עו”ד, בעל תואר ראשון במשפטים.

נסיון: צחי עבד בעמותת “אחריי” בתפקיד מדריך ולאחר מכן כראש המכינה הקדם צבאית של “אחריי”. לאחר מכן המשיך את דרכו ב”מקוה ישראל” כמחנך ומנהל החטיבה העליונה. משם המשיך לתיכון אמית נחשון בתפקיד מנהל חינוכי במשך 4 שנים. 

חזון: ליצור מערכת בית ספרית שיודעת לגעת בכל תלמיד, להיות כתובת עבורו ולהקנות לו כלים וכישורים להצלחה בחיים. לסייע לכל תלמיד למצוא את נתיב ההתקדמות האישי המתאים לו ולשאיפות שלו.

ארז חבושה – מנהל בארי בשדה

השכלה: תואר שני M.A בניהול וארגון מערכות חינוך של מכללת “אורות ישראל” ברחובות

ניסיון:  14 שנות ניסיון כמחנך, כאשר במשך שנתיים שימש כרכז כולל של מסלול תורני, תלמוד תורה “זילברמן” בביה”ס “אוהל מאיר” בקרית עקרון, ו-3 שנים כמנהל אגף בנים בתלמוד תורה “בארי בשדה” ברחובות.

חזון: “מעיינות רבי חייא” הינה גישה חינוכית-התפתחותית תורנית, המכירה במכלול הכוחות הגלומים בנפש הילד מטבע בריאתו. מתוך כך פועלת הדרך החינוכית ליצירת סביבה בית ספרית, ביתית חמה ועוטפת, המאפשרת לילדים ללמוד על הבורא באמצעות הבריאה. בנוסף, רואה הגישה בבית החינוך קהילה פעילה וצומחת, המעודדת את הילדים, המחנכים והוריהם, לשתף פעולה ולעבוד את ה’ מתוך אמון, שמחה ויצירה.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: FREEPIK | דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן