הונחה אבן פינה בפרויקט ניצני פארק הנחל בלוד

חברת ניצני מבשרת הניחה בטקס חגיגי את אבן הפינה בפרויקט ‘ניצני פארק הנחל’ בשכונת נופי בן שמן לוד

טקס הנחת אבן הפינה התקיים לפרויקט ‘ניצני פארק הנחל’ בשכונת נופי בן שמן בלוד, שמוקם על ידי חברת הבניה והייזום ניצני מבשרת וחברת קובי ייטב הנדסה אזרחית ניהול ופיקוח. הפרויקט החדש והאייקוני יהווה את שער הכניסה צפוני לשכונת נופי בן שמן, והוא עתיד לכלול מתחם בעירוב שימושים עם שני בניינים – מגדל המתנשא לגובה של 22 קומות ובניין נוסף בן 9 קומות ובסך הכללי 144 יחידות דיור ו-600 מ”ר מסחר. העבודות החלו ומתנהלות בקצב מהיר.

שכונת נופי בן שמן המשתרעת על פני שטח של כ-850 דונם, תוכננה כשכונת מגורים מודרנית על פי סטנדרטים בינלאומיים הכוללים עירוב שימושים, מבני ציבור, קריית חינוך לכל הגילאים, מרכזים קהילתיים, פארקים ירוקים רחבי ידיים, נחל גזר הפסטורלי, מרכזי מסחר ובילוי לצד כ-4,500 יחידות דיור. בתכנון השכונה ניתן גם דגש רב על הנגישות התחבורתית והקרבה לצירי תחבורה מרכזים – כביש 1, כביש 40, כביש 433 וכביש 6.

האירוע התקיים במעמד ראש העיר לוד – עו”ד יאיר רביבו, הרב שמעון מאיר ביטון – הרב הראשי ללוד, ובהשתתפות מנכ”ל עיריית לוד – אהרון אטיאס, מנכ”ל כלכלית לוד – עשהאל גדות, מהנדסת העיר – אדר’ גל גבריאל, אדריכל העיר – אדר’ אורן רון ובכירים נוספים מטעם העירייה והחברה הכלכלית לוד, לצד יזמי הפרויקט אחמד עמלה וקובי ייטב.

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו ציין: ״הנחת אבן הפינה היום של פרויקט ׳ניצני פארק הנחל׳ בשכונת נופי בן שמן, מסמלת את המשך הבנייה, ההתקדמות והפיתוח של השכונות החדשות בעיר. גם בתקופה זו, לוד ממשיכה את תנופת השיווק והבנייה בעיר ובשכונות החדשות שצפויות לקום בשנים הקרובות ומתווסף לפרויקטים מוצלחים נוספים שמסמנים את העיר לוד כאפשרות הדיור, המסחר והתעסוקה הטובה ביותר בשנים הקרובות”.

עוד הוסיף, כי: “שיתוף הפעולה עם חברת ניצני מבשרת, כמו יזמים אחרים, מאפשר ליצר פתרונות דיור מתקדמים ואיכותיים במרכז הארץ – 15 דקות מתל אביב, ובמחירים אטרקטיביים לצד חינוך מתקדם, תכנון מדויק של העיר והשכונות החדשות המשלב שטחים ציבוריים ופארקים לצד מסחר ואפשרויות תעסוקה”.

עשהאל גדות, מנכ”ל כלכלית לוד, ציין: “הפיתוח והבנייה בשכונת נופי בן שמן נמשכים כל העת ואיתם נוספים עוד ועוד פרויקטים. האירוע הזה מזכיר לי שלפני כשנתיים עמדנו כאן בהנחת אבן פינה לפרויקט אחר והנה אנו מתקרבים לאכלוסו כבר בתחילת השנה הקרובה. גם כאן, הנחת אבן הפינה היום לפרויקט ׳ניצני פארק הנחל׳ היא שלב ראשון שבסופו נראה פרויקט מרשים שיהווה בית עבור תושבים חדשים וותיקים שייהנו משילוב של חיי קהילה, איכות חיים, מרכזי מסחר ותעסוקה לצד מגורים, תרבות ופנאי מהמתקדמים והטובים בישראל”.

אחמד עמלה, מנכ”ל ובעלים של החברה היזמית והמבצעת ניצני מבשרת מסר: “זהו ציון דרך משמעותי וחשוב מאוד בכינון והוצאת הפרויקט לפועל. השקענו זמן רב ומחשבה בתכנון ויצירת הפרויקט עם הרבה עזרה ותמיכה מצד ראש העיר, מנכ”ל החברה הכלכלית וכל בכירי העירייה ואני רוצה להודות להם על כך שנרתמו, סיועו וקידמו את הפרויקט גם בזמן של אי וודאות. החזון של כולנו ברור, אנחנו רוצים להפוך את השכונה ואת לוד כיעד אטרקטיבי וכאלטרנטיבה איכותית וטובה לקהלי יעד שונים אשר כמהים לפתרונות מגורים מובילים באזורי הביקוש במחיר הוגן”.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

בתמונות:
1. ראש העיר והיזמים של ניצני מבשרת יחד עם מנכ”ל העירייה ומנכ”ל כלכלית לוד,  מניחים את אבן הפינה

  1. ראש העיר נואם באירוע הנחת אבן הפינה לפרויקט על רקע תנופת הפיתוח בשכונת נופי בן שמן
    3. היזמים וראש העיר על רקע הדמיית הפרויקט שהחל לקום בעיר לוד
  2. רביבו חותם על המגילה שהונחה תחת אבן הפינה, לצד רב העיר ומנכ”ל כלכלית לוד

 

צילום: עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן