תושבי רמלה זכאים למענק בסכום של 3000 ש”ח לכל נפש?

במוקד 119 של מערך הסייבר הלאומי התקבלו בחודשיים החארונים על יותר מ-3,500 דיווחים ופניות מהציבור אודות שמועות, הודעות כזב והפחדה, הסתה, ניסיונות פישינג ופריצות לרשתות החברתיות במרחב הדיגיטלי. 
בהתאם לנוסח הודעת הכזב שהופצה זכאים תושבי רמלה למענק חד פעמי של המדינה בסכום של 3000 ש”ח לכל נפש ולא יותר מ-18,000 למשפחה. בנוסף, כך נכתב, זכאית כל משפחה לכרטיס אשראי רב פעמי נטען בסך 5,500 ש”ח לקניות בקניון עזריאלי בהצגת ת.ז.
בחודשיים האחרונים, מאז תחילת המלחמה, התקבלו במוקד 119 של מערך הסייבר הלאומי יותר מ-3,500 דיווחים ופניות מהציבור אודות שמועות, הודעות כזב והפחדה, הסתה, ניסיונות פישינג ופריצות לרשתות החברתיות במרחב הדיגיטלי.
ככלל, מומלץ להימנע מלחיצה על קישורים שהתקבלו בהודעות ולא למסור מידע אישי אם יש ספק. במקרה הצורך, עדיף לחפש את האתר הרשמי הרלוונטי ולבדוק את המידע המבוקש בדפדפן. בכל מקרה של בקשה לתרומות, מומלץ לגלות חשדנות מוגברת ולתרום רק לגורמים מאומתים ומוכרים. חשוב לציין כי לעיתים גם אם קישור של בקשה לתרומה נמצא תקין, ייתכן שמדובר בהונאה מסוג אחר.
◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן