ההודעה הרשמית לה חיכינו: צה״ל ושב״כ חיסלו את מחמד דף, ראש הזרוע הצבאית של חמאס

הודעה משותפת לדובר צה”ל ולדוברות שב”כ בנושא חיסלו של מחמד דף, ראש הזרוע הצבאית של חמאס: 
צה”ל ושב”כ מודיעים כי בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, בתאריך ה-13 ביולי 2024 מטוסי קרב תקפו במרחב ח’אן יונס וכעת, לאחר בדיקה מודיעינית, ניתן לאשר כי בתקיפה חוסל מחמד דף, מפקד הזרוע הצבאית ומספר שתיים בארגון הטרור חמאס בעזה, אשר תכנן והוציא לפועל את הטבח הרצחני בשבעה באוקטובר. 
תיעוד מחיסולו מחמד דף, ראש הזרוע הצבאית של חמאס:


מטוסי חיל האוויר תקפו באופן ממוקד מתחם בו על פי מודיעין מדויק של אמ”ן ושב”כ הסתתרו דף וראפע סלאמה, מפקד חטיבת ח’אן יונס, אשר חיסולו אומת לפני מספר שבועות. יחד איתם חוסלו מחבלים נוספים.

בשנים האחרונות, דף הכווין, תכנן וביצע מתווי טרור רבים נגד מדינת ישראל. דף פעל בצמוד עם מנהיג החמאס יחיא סינוואר, ובמהלך המלחמה ניהל את פעילות הטרור של חמאס ברצועת עזה, תוך הורדת פקודות והנחיות לבכירי הזרוע הצבאית של הארגון.

דף הצטרף לארגון הטרור חמאס במהלך האינתיפאדה הראשונה, תכנן והכווין פיגועים רבים, ותרם להתעצמות הארגון ביהודה ושומרון ופיגועי התאבדות בעורף ישראל.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן